سرمربی تیم فوتبال میلان شتاب‌زدگی بیش از اندازه شاگردانش در استفاده از موقعیت‌ها را یکی از دلایل توقف آنها در خانه اسپال دانست.

سرمربی تیم فوتبال میلان شتاب‌زدگی بیش از اندازه شاگردانش در استفاده از موقعیت‌ها را یکی از دلایل توقف آنها در خانه اسپال دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (چهارشنبه) فرصتی ایده‌آل برای کسب یک پیروزی آسان برای تداوم بخشیدن به روند خوب اخیرش از دست داد و مقابل اسپال، تیم نوزدهم جدول که در نیمه اول ۱۰ نفره شده بود به زحمت یک امتیاز گرفت و از آخرین دقیقه بازی آن هم با گل به خودی بازیکن حریف از شکست گریخت و به تساوی ۲-۲ رضایت داد.

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از نتیجه نتیجه، این مساوی برای ما پسرفت است چون می‌خواستیم روند بردهای‌مان را ادامه دهیم اما متأسفانه روی یک ضربه شروع مجدد گل خوردیم. بعد هم که اسپال ۱۰ نفره شد ما باز هم شتاب‌زده تصمیم می‌گرفتیم و درک نکردیم که کلی وقت داریم تا با صبر و حوصله فرصت مناسب برای استفاده از برتری عددی‌مان را پیدا کنیم. مقابل دروازه حریف به اندازه کافی دقت نداشتیم. کلاً در یک سوم دفاعی حریف خیلی عجول بودیم.

پیولی افزود: ذهنیت تیم مناسب بود اما ما از نظر تکنیک و دقت می‌توانستیم عملکرد به مراتب بهتری داشته باشیم. من فکر می‌کنم که لوکاس پاکتا بازی خوبی انجام داد. او اما باید تأثیرگذار‌تر باشد چون پتانسیل تبدیل شدن به یک مهره تأثیرگذار را در او می‌بینم. پس تا زمانی که به بازیکنی تبدیل شود که بتواند سرنوشت بازی را برای ما تغییر دهد، من هنوز با او کار دارم.

روسونری تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به هلاس ورونا در رده هفتم جدول قرار دارد و این در حالیست که این تیم در ادامه بازی‌های این فصلش با حریفان سرسختی مانند لاتزیو، یوونتوس و ناپولی باید روبه‌رو شود.

پیولی در این خصوص اظهار داشت: سه بازی بسیار سخت داریم که البته هیجان‌انگیز هم هستند چون ما توانایی ضربه زدن به هر سه این تیم‌ها را داریم. امیدوارم که در پایان فصل جایگاه‌مان از رده هفتمی که الان در آن هستیم بهتر باشد چون فکر نمی‌کنم که ما سطح تیم ما خیلی از ناپولی و رم فاصله داشته باشد، البته تیم ما هنوز هم فاکتوری که اجازه می‌دهد بازی‌های محکوم به بردن را ببریم، کم دارد.

سرمربی سابق اینتر در پایان درباره شایعات بی‌پایان درباره اخراج وی در انتهای فصل برای ورود رالف رانگنیک آلمان هم گفت: من دارم کارم را با عشق و حرفه‌ای‌گری انجام می‌دهم چون این بازیکنان را دوست دارم. به مربیان دیگر فکر نمی‌کنم. ببینیم چه می‌شود اما من ترجیح می‌دهم که در وضعیت فعلی روی تیمم تمرکز کنم تا مسائل دیگر. این چیزها مرا مضطرب نمی‌کند و احساس نمی‌کنم که بره‌ای برای قربانی شدن هستم. افتخار می‌کنم که سرمربی میلان هستم و کارم را با عشق و علاقه انجام می‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.