سرمربی جدید تیم شاهین گفت: با کادر قوی‌ که تشکل دادیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چرا که می‌دانیم شاهین توانایی ماندن در لیگ را دارد.

مهرداد کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: چندین بار با جدایی سرمربی‌های قبلی مسئولیت تیم را به صورت مقطعی به عهده گرفته بودم. به هر حال مدیران تیم به من لطف داشتند و مرا انتخاب کردند. با کادر قوی‌ای که تشکل دادیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چرا که می‌دانیم شاهین توانایی ماندن در لیگ را دارد.

او در خصوص انتخاب دارکو دراژیچ به عنوان کمک مربی در کادر فنی این تیم گفت: دارکو در ایران زیاد کار کرده است. با بگوویچ در پرسپولیس و با بلاژویچ در کرمان کار کرده است. طراح تمرین بسیار قوی‌ای است و تجربه خوبی دارد و مدیریت فنی خیلی خوبی دارد که بسیار می‌تواند به تیم ما کمک کند. خودم هم با او صحبت کردم و با او آشنایی دارم.

سرمربی تیم شاهین درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بازی سختی پیش رو داریم اما تیم ما با برنامه حاضر می‌شود تا بتوانیم یک بازی آبرومندانه را به نمایش بگذاریم. هشت بازی دیگر مانده و همه تیم‌ها درگیر این هشت بازی خواهند بود و فقط به یک بازی فکر نخواهند کرد. رقابت تا روز آخر ادامه دارد و یک امتیاز هم قطعا تاثیرگذار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.