دروازه‌بان جدید باواریایی‌ها تست‌های پزشکی‌ این باشگاه را با موفقیت پشت‌سر گذاشت و قراردادش را نیز با این باشگاه امضا کرد.

دروازه‌بان جدید باواریایی‌ها تست‌های پزشکی‌ این باشگاه را با موفقیت پشت‌سر گذاشت و قراردادش را نیز با این باشگاه امضا کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر نوبل که در ماه ژانویه برای عقد قراردادی پنج ساله با بایرن مونیخ به توافق رسیده بود، امروز (سه‌شنبه) پس از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی این باشگاه آلمانی، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا قراردادش را با این باشگاه رسماً امضا کرد و به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد.

این دروازه‌بان آلمانی و ۲۳ ساله که با امضای این قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ به سرخپوشان مونیخی متعهد کرد، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: احساسات اولیه‌ام خیلی خوب بود. با انتخاب بایرن می‌خواستم گام بعدی در دوران حرفه‌ای‌ام را بردارم. هدفم پیشرفت مداوم و جشن گرفتن موفقیت‌های بیشتر با بایرن مونیخ است.

حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ نیز اظهار داشت: خوشحالیم که نوبل حالا در کنار ماست. او تصمیم گرفت به بایرن مونیخ ملحق شود و قطعاً ما نیز از داشتن او به عنوان یکی از بازیکنان‌مان لذت خواهیم برد.

وی افزود: الکساندر نوبل یکی از بزرگترین استعدادهای دروازه‌بانی است و در بایرن مونیخ به پیشرفتش ادامه خواهد داد. نوبل هر نوع حمایتی که لازم باشد را از جانب ما دریافت خواهد کرد.

دروازه‌بان پیشین شالکه حالا باید با مانوئل نویر ۳۴ ساله که او هم اخیراً قراردادش را با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد، برای قرار گرفتن در درون دروازه باواریایی‌ها به رقابت بپردازد، هرچند کار سختی برای تصاحب جایگاه نویر باتجربه و آماده دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.