سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با فولاد اتفاقات غیر فنی افتاد که ما به لحاظ فنی زورمان نرسید و متأسفانه حاشیه های این بازی منجر به شکست استقلال شد.

سعید رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: سفرمان به اهواز از همان شروع، حاشیه هایی داشت که ملموس ترین آن نوع حضور در هواپیما و سفر به اهواز بود. بعد از اقامتمان نیز اتفاقاتی افتاد که نمی توانم آن را بازگو کنم اما باشگاه به آن رسیدگی خواهد کرد. با جمیع این حواشی تیم ما به زمین رفت و در زمین مسابقه هم همانطور که دیدید داور نوعی قضاوت کرد که شیرازه تیم ما از هم پاشید.

وی افزود: اگر سخت گیری داور فقط برای ما نبود، مشکلی نداشتیم. اما سوال این است که چرا فقط برای استقلال سخت گیری می شد. در خیلی از صحنه ها داور با عطوفت با بازیکنان فولاد رفتار می کرد و در صحنه های مشابه، از خطای بازیکنان ما عبور نمی کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در خصوص اتفاقاتی که پیش از این هواداران و عوام مطرح می کردند و گفته می شد اراده ای در کار است که استقلال موفق نشود، صحبت نمی کنم اما اتفاقاتی را که به چشم می بینیم باعث می شود ما خودمان به یک سری مسائل شک کنیم و حتی از آن بدتر. در جاهایی که شک داشتیم، شک مان کم کم به یقین تبدیل می شود.

رمضانی ادامه داد: به همین راحتی بازی را مقابل فولاد باختیم و باید در فاصله کم بدون دو بازیکن اخراجی و سرمربی خود به مصاف سایپا برویم که با این شرایط ممکن است در آن بازی هم دچار مشکل شویم. متأسفانه همین یک بازی ضربه ای به تیم استقلال زد که نتیجه آن قطعاً پایان فصل مشخص خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )