کارشناس فوتبال ایران گفت: باشگاه‌ها باید تکلیف نهایی خود را برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بدانند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شایعات به وجودآمده پیرامون احتمال تعویق مجدد رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: قطعاً چیزی از سلامتی برای یک جامعه مهمتر نیست. کسی هم نمی تواند کتمان کند که باید به آن بیشترین توجه را با توجه به بیماری کرونا کرد. نمی توانیم برای عادی سازی شرایط، رقابت های ورزشی پرخطر را برگزار کنیم و سپس تبعات احتمالی سختی را پس بدهیم.

وی افزود: سازمان لیگ تصمیم به برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر گرفته است. باید تصمیمات خود را هم قطعی کند. نمی توان باشگاه ها را بلاتکلیف نگه داشت. بسیاری از باشگاه ها تصمیم به شروع تمرینات خود گرفته اند و نباید تغییری در برنامه ها بوجود بیاید.

کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال مصدومیت بازیکنان تاکید کرد: شرایط سختی پیش روی اعضای تیم است. به نظرم برنامه هایی که برای آماده سازی بازیکنان در نظر گرفته می شود را نمی توان با ابتدای فصل مقایسه کرد. بازیکن باید خودش را خیلی زود در شرایط ذهنی مسابقات قرار دهد. اگر بتواند حال و هوای یک تورنمنت کوتاه را متصور شود قطعا در بخش سلامتی خود با کمترین مشکل هم روبرو می شود.

آشوبی درباره نامه چهار باشگاه خصوصی لیگ برتری تراکتور، شهرخودرو، نساجی و ماشین سازی تبریز مبنی بر لغو رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: باید صحبت های آنها نیز شنیده شود. قطعا باشگاه ها ضرر مالی کرده اند و باید حقوقشان را مد نظر قرار داد. البته این حرف در فوتبال ایران که چرخه اقتصادی ناسالمی دارد چندان به کار نمی آید. اگر هم قرار است لیگ برگزار شود این باشگاه ها باید از قانون تمکین کنند و نمی توانند خودمختار باشند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: قطعا حق پرسپولیس است قهرمان شود. بر هیچکس پوشیده نیست که این تیم باید جام را بالای سر ببرد. فکر می کنم یک تصمیم قاطعانه می تواند چاره کار در وضعیت فعلی باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )