ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه اولویتش برای فصل آینده بازی در تیمی خارج از ایران است، گفت: دلیلی ندارد بازیکنان در فینال لیگ کم کاری کنند و بخواهند محتاط باشند.

محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران و بازیکن تیم گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شروع تمرینات باشگاهی برای حضور در فینال لیگ برتر فوتسال گفت: از روز یکشنبه تمرینات گروهی آغاز شد. بازیکنان اضافه وزن نداشتند ولی کادر فنی هم برنامه‌ای را ترتیب داده است تا فشار زیادی به بازیکنان وارد نشود و ۲۰ روز پیش رو هم بگذرد.

وی افزود: برگزاری بازی فینال در این شرایط از نظر فنی چیز خاصی ندارد و هیچ کمکی به لیگ یا بازیکنان نمی‌کند. ضمن اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان دو تیم که ملی پوش هم در میان آنها هست، وجود دارد. امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود چون تیم ملی هم سال شلوغی در پیش دارد.

ملی پوش فوتسال ایران در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازی محتاطانه ملی پوشان دو تیم در فینال به خاطر جلوگیری از مصدومیت، اظهار کرد: هیچ بازیکنی اعتبار و آبروی خودش را زیر سئوال نمی‌برد. مطمئنم هر دو تیم سفت و محکم بازی می‌کنند تا از اعتبار خود و تیمشان دفاع کنند.

وی ادامه داد: به نظرم اگر فینال لیگ پیش از شروع فصل آینده برگزار می‌شد بهتر بود. الان باید برای دو بازی، بدنسازی کنیم و دوباره تمرینات برای چند ماه تعطیل می‌شود. بازیکنان بخصوص ملی پوشان تحت فشار قرار می‌گیرد. می‌شد تصمیم بهتری گرفت ولی به هر حال ما هم تابع هستیم و به برنامه ریزی سازمان لیگ احترام می‌گذاریم.

ملی پوش فوتسال ایران درباره وضعیتش برای فصل آینده تاکید کرد: فعلاً با گیتی پسند قرارد دارم و تا پایان فینال با این تیم خواهم بود. تصمیم اولم برای فصل بعد لژیونر شدن است. اگر هم نشد تصمیم دیگری می‌گیرم.

سنگ سفیدی که فصل گذشته در تیم مس بازی می‌کرد و از این تیم طلبکار بود، گفت: من و حمید احمدی از تیم مس طلب داشتیم که به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم و به نفع ما رای صادر شد. مس به کمیته استیناف شکایت کرد که رای ما در این کمیته هم تایید شد. ۱۱۰ میلیون تومان از مس طلب دارم که باید به من پرداخت کنند. فکر می‌کنم فعلاً این تیم از نقل و انتقالات محروم است و تا با تسویه حساب نکند، این مشکل حل نمی‌شود. چیزی بیش از حقمان نمی‌خواهیم.

ملی پوش فوتسال ایران که ارتباط نزدیکی با حسین طیبی دیگر بازیکن فوتسال ایران دارد، در پایان صحبت‌هایش گفت: طیبی جزو بازیکنان شناخته شده فوتسال ایران است. او از غیرت قزاقستان جدا شد و سه، چهار پیشنهاد خیلی خوب دارد. حسین هر کدام از پیشنهادهایش را که قبول کند می‌تواند تا سال‌ها لژیونر بزرگ ایران باقی بماند؛ لژیونری که حتی از فوتبالی‌ها هم موفقتر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.