سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: دو روز پیش ایمیلی را به رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال باشگاهمان زدیم که هرچه سریعتر خودش را به ما معرفی کند.

احمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره عدم بازگشت میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و اینکه گفته می شود وی علاقه ای ندارد در این وضعیت در ایران کار کند، گفت: این بحث، شایعه است. رادولوویچ نمی تواند از کشورش خارج شود. او باید به صورت زمینی به بلگراد برود و از آنجا با پروازهای قطر یا ترکیه به ایران بیاید. الان مشکل، این است. چون رادولوویچ نمی تواند بیاید، شایعه درست می کنند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: رادولووویچ نگفته است نمی آیم و اصلاً در این خصوص صحبتی نداشته. درخواست ما هم این است که سرمربی تیممان برگردد. دو روز پیش مدیرعامل باشگاه ایمیلی به رادولوویچ زد تا هرچه سریعتر به هر نحو خودش را به باشگاه معرفی کند.

جمشیدی درباره اینکه اکثر مربیان و بازیکنان خارجی لیگ توانسته اند به ایران بازگردند، گفت: فعلاً کشور صربستان مشکل دارد و پروازی در این کشور وجود ندارد! می دانید که دراگان اسکوچیچ سرمربی کُروات تیم ملی هم هنوز به ایران بازنگشته است.

وی درباره اینکه اسکوچیچ با درخواست فدراسیون تا الان بازنگشته و دیگر مربیان و بازیکنان خارجی حتی از کرواسی هم به ایران برگشته اند، گفت: از این موضوع بی اطلاعم و باید از باشگاه پیگیری کنم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل گلایه و دلخوری رسول کربکندی رئیس سازمان فوتبال این باشگاه اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم و از آن بی خبرم!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )