سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تا آخر هفته به ایران برگردد.

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه که از زمان قرنطینه هنوز به ایران برنگشته است اظهار کرد: قرار شد به محض این که پروازها انجام شود ایشان به ایران بیاید. تا دیروز که آمار داشتیم پروازی انجام نشده بود. امروز را نمی‌دانم ولی او گفته است به محض این که پروازی انجام شود برمی‌گردد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا رادولوویچ به باشگاه گفته است پروازی به سمت ایران انجام نمی‌شود؟ گفت: بله او همین را گفته است.

جمشیدی درباره بازگشت بازیکنان خارجی نظیر رادشوویچ، دروازه‌بان پرسپولیس به ایران هم توضیح داد: رادولوویچ از مونته‌نگرو قرار است به ایران بیاید و شاید آن‌جا مشکل وجود داشته باشد. ما خودمان دقیق بررسی کردیم و او واقعا مشکل داشته است. ان‌شاء‌الله که مشکل برطرف می‌شود.

سخنگوی ذوب‌آهن درباره این که گفته می‌شود شاید رادولوویچ دیگر به ایران برنگردد هم بیان کرد:‌ ما پیگیر هستیم. چند روز قبل هم مدیرعامل باشگاه یک ایمیل به رادولوویچ فرستاد و از او خواست که سریعا به ایران برگردد، حتی به صورت زمینی. مشکلی از نظر ما نیست و او هم گفته است که می‌آید. در نهایت تا آخر هفته وضعیت او مشخص می‌شود. اگر واقعا پروازها انجام شد و نیامد باید تصمیم دیگری بگیریم. ولی تا الان که من با شما صحبت می‌کنم هیچ بحثی درباره نیامدنش مطرح نشده است.

او اضافه کرد: ما باید بدانیم که تکلیف‌مان چیست. تمرینات ما هم شروع شده و دستیاران تمرینات را پیگیری می‌کنند و هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم تا آخر هفته هم وضعیت او مشخص شود و به تمرینات بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.