رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کاهش محرومیت علی کفاشیان و عباس ترابیان را به یک و سه سال تکذیب نمی‌کنم!

به گزارش خبرنگار مهر، تیرماه ۱۳۹۸ بود که علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان رئیس سابق کمیته بازاریابی این فدراسیون با حکم کمیته اخلاق به مدت پنج سال از فعالیت در فوتبال محروم شدند.

این محرومیت به دنبال ابهامات پرونده معروف به شرکت mp-silva برای حق پخش تلویزیونی ۳۱۶ هزار دلاری چهار بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بود.

کفاشیان و ترابیان بلافاصله به کمیته استیناف شکایت کردند و پروسه دادخواهی آنها نزدیک به یک سال طول کشید. در نهایت طبق اعلام یکی از رسانه ها، کمیته استیناف محرومیت کفاشیان را به یک و ترابیان را به سه سال کاهش داده است در حالی که سایت فدراسیون فوتبال هنوز در این مورد اطلاع رسانی نکرده است.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفتگو با خبرنگار مهر، با اظهار تعجب از رسانه ای شدن خبر کاهش محرومیت روسای سابق فدراسیون و بازاریابی فوتبال گفت: ما حکم را صادر کرده‌ایم ولی ابلاغ آن باید از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این خبر را تایید می کنید؟ تصریح کرد: من آن را تکذیب نمی کنم. این خبر باید از طریق سایت فدراسیون اعلام می شد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر محسوب کردن زمان شروع محرومیت و اینکه آیا مدت زمان محرومیت کفاشیان تا تیرماه به پایان می رسد؟ گفت: اجرای حکم به کمیته بدوی و اخلاق بستگی دارد. آنها مسئول اجرای حکم هستند و می توانند تعیین کنند محرومیت از چه زمانی شروع شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.