احمد سعادتمند علیه کارگزار قبلی باشگاه استقلال انتقاداتی را مطرح کرد و مدعی شد این کارگزار هیچ عایدی برای باشگاه نداشته است.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در جمع خبرنگاران خطاب به هواداران این تیم گفت: باشگاه در تمام زمینه‌ها به حمایت هوادار نیاز دارد و این حمایت تاثیرگذار بوده است. استقلال با یک برند بسیار بزرگ، از معدود باشگاه‌هایی است که در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و ارزش این برند بیش از ۱۰۰۰ هزار میلیارد است و باید ۲۰ درصد این برند درآمد داشته باشد. حتی با کمترین تفکر اقتصادی، می‌توانیم به درآمد برسیم. چرا باشگاه استقلال این قدر مشکلات مالی و ارزی دارد؟ ما در سال گذشته و در تاریخ ۲۶ خرداد ۹۸ قراردادی با شرکت آریا برتر تنظیم کردیم و از آن تاریخ تاکنون، عایدی نصیب باشگاه نشده است.

او ادامه داد:‌ باشگاهی که باید قرارداد بازیکنان و کادر فنی را بدهد و برای هر مسابقه باید حدود ۱۳۰ میلیون تومان هزینه کند و برای تمرینات، پرواز و سایر موارد هزینه کند،‌ طی قراردادی،‌ درآمدزایی باشگاه را به این شرکت می‌سپارد و ریالی برای این باشگاه درآمد نداشته، چرا باید با این شرکت ادامه همکاری دهد؟ انتظار من این است که از این برند و هوادار به درآمد برسیم. ما توانستیم با هماهنگی وزارت ورزش، مدیران ارشد و کارشناسان حقوقی این وزارت با یک کارگزار جدید به توافق برسیم. این کار را کردیم تا باشگاه بتواند درآمدزایی کند و زیر نظر دستگاه های نظارتی و طبق قانون هزینه کند. ما از ابتدای سال با چندین شرکت مذاکره کردیم و مالکیت معنوی را به راحتی به کسی واگذار نکردیم. ما بعد از این مدت توانستیم با شرکت جهان فولاد متین به توافق برسیم. این شرکت قبل از اینکه توافقی حاصل شود مبالغی در قالب درآمد به باشگاه ارائه کرده و از این مبالغ توانستیم پرداختی‌های مختلفی داشته باشیم و این کارگزار در کمتر از یک ماه این کارها انجام داد.

سعادتمند افزود: چرا ما باید جلوی این کارگزار را بگیریم؟ من به عنوان نماینده باشگاه استقلال اعلام می‌کنم چرا شرکت آریا برتر در قالب دادخواستی باید جلوی کمک کارگزار جدید را بگیرد. مگر کارگزار قبلی چقدر به استقلال کمک کرد؟ در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۸ یک قرارداد الحاقیه در قالب قرارداد قرض الحسنه تنظیم شده که در آن ۹ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان طی یک ماه بعد از گذشت از ۶ ماه از قرارداد اولیه به باشگاه داده شده است. پس از یک ماه باشگاه استقلال باید ۴۰ میلیون تومان خسارت پرداخت کند. باشگاه استقلال بزرگ است و نباید خودمان سوءاستفاده کنیم و اگر درآمدی وجود داشته باشد، باید طبق قانون و برای باشگاه صورت پذیرد. چرا نمی‌گذارید برای باشگاه درآمدزایی کنیم؟ چرا سعی کردید شیخ دیاباته را نیاوریم؟ ما هم تا جایی می‌توانیم سکوت کنیم و شجاعانه از منافع استقلال دفاع کنیم. من از دوستانم می‌خواهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقداماتی طبق چارچوب دستگاه نظارتی انجام شود و باشگاه استقلال به روزهای اوجش برگردد. از حرف‌هایی که زدم باکی ندارم چون عین حقیقت بود و این مساله به باشگاه کمک می‌کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )