در حالی که تنها ۳ هفته به شروع مجدد لیگ نوزدهم باقی مانده است، هنوز تکلیف آمادگی و سلامت داوران مشخص نیست و کمیته داوران هم هیچ برنامه‌ای برای تست آن‌ها ندارد.

به گزارش ایسنا در حالی که کمتر از سه هفته به آغاز دوباره لیگ باقی مانده است، باشگاه‌ها با انجام آزمایش‌های مربوط به تست ویروس کرونا، آمار مبتلایان تیم خود را به دست آورده‌اند و حالا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام کارهای مربوط به قرنطینه، باید به مدت حداقل دو هفته بازیکنان یا اعضای خود که مبتلا به این ویروس هستند را قرنطینه کنند تا با سلامتی کامل آماده ادامه لیگ نوزدهم شوند.

در این بین هنوز تکلیف داوران مشخص نیست و معلوم نیست که فدراسیون فوتبال و کمیته داوران چه زمانی قرار است از داوران تست کرونا بگیرد تا آمار داوران مبتلا شده را به دست بیاورد. اگر در تست‌ها مشخص شود که داوری کرونا دارد و با توجه به زمان باقی مانده به آغاز دوباره لیگ نوزدهم، داوران مبتلا شده به قضاوت در هفته بیست و دوم نمی‌رسند و باید مراحل درمانی خود را پشت سر بگذراند.

البته کمیته داوران هنوز آمار دقیقی از داوران مبتلا شده به این ویروس ندارد و تنها پیگیر تمرینات فردی آنها در دوران قرنطینه بوده است. ظاهرا این طور به نظر می‌رسد که تا زمانی که فدراسیون فوتبال رییس پیدا نکرده است و به قول معروف صاحب ندارد، وضعیت زیرمجموعه‌های آن مثل کمیته داوران هم مشخص نیست و اسماعیل صفیری و گروهش نمی‌دانند چه زمانی باید به فکر آمادگی و سلامت داوران برای لیگ نزودهم باشند. با توجه به تعطیلی بیش از سه ماهه لیگ، داوران ملزم به دادن تست آمادگی جسمانی و آزمایش کرونا هستند و این وظیفه کمیته داوران است که این موضوعات را پیگیری کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )