مالک باشگاه تراکتور گفت: پایبند به نامه‌ی مشترک چهار باشگاه هستیم.

به گزارش ایسنا، محمدرضا زنوزی اظهار کرد: ساختار لیگ ما از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با ساختار لیگ‌های آلمان، انگلیس، فرانسه و اسپانیا یکسان نیست. کسانی که درگیر فوتبال هستند را نباید با یک بیماری که معلوم نیست آخر و عاقبتش چه چیزی می‌شود، درگیر کنیم.

او در گفت‌وگو با شبکه سه سیما درباره نامه‌ی مشترک چهار باشگاه به وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر که این نامه را امضا کرده‌اند، دست‌شان به دهن‌شان می‌رسد؛ ولی حرف‌مان به‌خاطر تمامی هموطنان و جوانانی است که در این کشور فوتبال بازی می‌کنند و درگیر فوتبال هستند و به همین دلیل، با برگزاری مسابقات مخالفت می‌کنیم.

زنوزی با تأکید بر این که چهار باشگاه تراکتور، ماشین‌سازی، شهر خودرو و نساجی می‌توانند هزینه تیم‌های‌شان را پرداخت کنند، مطرح کرد: تیم یک شهر دور افتاده در دسته یک از نظر امکانات، هتل و هواپیما نمی‌توانند از نظر سخت افزاری، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند؛ آنان هم هموطن ما هستند.

وی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره این که جام جهانی در پیش است، گفت: رقابت‌های المپیک فعلاً تعلیق شده و برگزاری جام جهانی هم هنوز مشخص نشده است. چنین استدلال‌هایی خوب نیست، مثلاً فوتبال را با کارخانجاتی که دو ماه و نیم است فعالیت‌شان متوقف شده و یا ایرلاین‌هایی که چهار ماه است تعطیل شده‌اند، مقایسه می‌کنند.

زنوزی با بیان این که صنعت فوتبال هنوز در ایران بازدهی ندارد، گفت: شرکت‌هایی در حاشیه فوتبال ایران ایجاد شده‌اند که سود و درآمد بیش‌تری نسبت به باشگاه‌ها دارند.

او با تأکید بر این که درآمد باشگاه‌های اروپایی را باشگاه‌های ایرانی ندارند، اظهار کرد: من پیشنهاد می‌کنم که با بررسی‌های لازم، مشخص کنند که کدام باشگاه‌ها می‌توانند مسائل سخت‌افزاری و مورد نیاز برای عملیاتی کردن پروتکل‌ها را اجرا کنند؛ چرا که برخی از باشگاه‌های شهرستانی اصلاً نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل اجرا کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )