وزیر ورزش ایتالیا از پخش‌کنندگان تلویزیونی خواست حداقل بابت پخش چند بازی از مردم ایتالیا هزینه‌ای دریافت نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از وقفه‌ای حدوداً سه ماهه، بازی‌های باقیمانده فصل جاری سری A سرانجام از تاریخ ۲۰ ژوئن (شنبه ۳۱ خرداد) با انجام دیداری بین دو تیم آتالانتا و ساسولو آغاز خواهد شد. شهر برگامو، بالاترین درصد ابتلا به ویروس کرونا و مرگ ناشی از این ویروس را در ایتالیا داشته است، به همین خاطر برای ‌احترام به درگذشتگان این شهر، سری A با میزبانی تیم شهر برگامو یعنی آتالانتا از ساسولو مجدداً شروع خواهد شد.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای ۲» ایتالیا گفت: نگرانی همچنان ادامه دارد و این همان چیزی است که سبب می‌شود ما با سطح مسئولیت درستی، تصمیم‌گیری کنیم. وقتی ما تعداد افراد زیادی را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری داشتیم، فشار زیادی از سوی جهان فوتبال (برای از سرگیری بازی‌ها) وجود داشت.

وی افزود: حالا از سرگیری بازی‌ها امکان‌پذیر است، انجام این کار اکنون درست است و خوشحالم که با برگزاری دیدار فینال سوپرجام ایتالیا در سالگرد بازی ایتالیا- آلمان در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) بازی‌ها را از سر خواهیم گرفت. با این وجود ما وضعیت را به دقت زیرنظر خواهیم داشت چون مشکل کاملاً برطرف نشده است.

وزیر ورزش ایتالیا همچنین از دو پخش‌کننده تلویزیونی مسابقات فوتبال در ایتالیا یعنی شبکه‌های تلویزیونی «اسکای» و «DAZN» درخواستی کرد و اظهار داشت: ما باید از جمع شدن مردم در مکان‌های عمومی (برای تماشای بازی‌ها) با از سرگیری بازی‌های فوتبال جلوگیری کنیم، از این‌رو از پخش‌کنندگان تلویزیونی خواسته‌ام تا در صورت امکان چند بازی را بدون دریافت هزینه پخش زنده کنند. روی این موضوع کار خواهم کرد، حتی اگر امکان پخش مجانی چند بازی فراهم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.