کاپیتان تیم فوتبال لیورپول می‌گوید عدم حضور هواداران در جشن اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس بعد از ۳۰ سال از لذت آن خواهد کاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از ۲ ماه تعلیق به خاطر شیوع کرونا فاصله زیادی تا ازسرگیری ندارد و تیم فوتبال لیورپول که با ۲۵ امتیاز حاشیه امنیت صدرنشین است، با کسب دو برد دیگر اولین قهرمانی‌اش در لیگ از سال ۱۹۹۰ را قطعی می‌‌کند. با این حال به دلیل شرایط موجود و حفظ سلامت هواداران آنها به ورزشگاه‌ها بازنخواهند گشت و جشن قهرمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید هم - البته در صورتی که اصلاً مراسمی برای اهدای جام در کار باشد - بدون تماشاگران برگزار می‌شود.

جردن هندرسون در این باره به شبکه رادیو بی‌بی‌سی گفت: البته که گرفتن جام بدون تماشاگران احساس متفاوتی خواهد داشت چون برگزاری مراسم دریافت جام قهرمانی بدون هواداران واقعاً عجیب است. لیگ هنوز تمام نشده است. ما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم و تا پایان فصل هم باید در سطحی بالا بازی کنیم چون می‌خواهیم فصل را به قوی‌ترین شکل ممکن به پایان برسانیم. بعد از آن هم قهرمان شویم یا هر چیزی، باید جام را بدون حضور هواداران بگیریم و از الان خودمان را برای این شرایط آماده کنیم. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. ما هنوز در جایگاه بسیار خوبی در لیگ قرار داریم.

هندرسون افزود: رخ دادن این اتفاق یعنی قهرمانی ما در لیگ برتر و ما را بسیار خوشحال خواهد کرد اما بعد از آن باید به آینده چشم داشته باشیم، به زمانی که دوباره به هواداران اجازه بازگشت به استادیوم داده شود. من مطمئنم که ما می‌توانیم در کنار هم جشن بگیریم.

کاپیتان لیورپول درباره از سرگیری مسابقات لیگ برتر انگلیس هم تأکید کرد: به نظر من هر زمانی که همه برای بازگشت به زمین بازی راحت باشند و شرایط هم امن باشد، می‌توانیم برگردیم. کارشناسان و پزشکان هم ما را در این کار راهنمایی خواهند کرد. برای ما در لیورپول، فصل جاری فوق‌العاده بوده است. اینکه می‌توانیم برگردیم و همه احساس راحتی و امنیت می‌کنند فوق‌العاده است. امیدوارم که این وضعیت تا پایان مسابقات هم ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.