دروازه بان کُروات پرسپولیس ضمن صحبت درباره رویای خود نسبت به حضور در تیم ملی کشورش گفت: امیدوارم عملکرد بیرانوند در بلژیک برای او شروعی مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بوژیدار رادشوویچ در خصوص دوران قرنطینه خانگی خود هنگام شیوع ویروس کرونا در کشور کرواسی گفت: زمان خیلی سختی برای من بود بخصوص اینکه به عنوان فوتبالیست های حرفه ای نمی توانستم تمرینات خودم را دنبال کنم.

دروازه بان کروات سرخپوشان افزود: وضعیت کرونا در کرواسی خوب است. قدم به قدم زندگی به حالت عادی خود باز می گردد. امیدوارم در دنیا هم شرایط بهتر شود.

رادو درباره زمان دریافت طلب خود پرسپولیس با وجود پرداختی این باشگاه به هم تیمی هایش اظهار داشت: با مدیرعامل در این باره صحبت کردم. او قول داد ظرف چند روز آینده پرداختی لازم صورت می گیرد. مهم این است که به تهران بازگشته ام و حضور در تمرینات از همه چیز مهم تر است.

وی راجع به ترانسفر بیرانوند به آنتورب بلژیک تاکید کرد: من چهار سال منتظر شانس و فرصت بودم تا بازی کنم. در طول این مدت سعی کردم بهترین تمرینات را انجام دهم و امیدوارم فصل آینده نوبت من باشد که درون دروازه بایستم.

رادو افزود: از علیرضا بیرانوند بابت تعریف هایی که انجام داد ممنونم. در طول این مدت دوست و همبازی خوبی برای هم بوده ایم. امیدوارم حضور در لیگ بلژیک اولین قدم موفق در قاره اروپا باشد.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه ایا امیدوار به حضور در تیم ملی کرواسی هست یا خیر گفت: این اتفاق یک رویاست. کار سختی است. من در ایران بازی می کنم و فکر می کنم دیدگاه در کرواسی در این باره کمی متفاوت باشد. من هرگز نمی گویم هرگز تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.