هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که شرایط در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر بهتر شود تا رقابت‌ها بدون مشکل ادامه پیدا کند.

بختیار رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: اگر این بیماری اذیت نکند من موافق ادامه دادن بازی‌های لیگ برتر هستم. هر چند آمارهایی که می‌دهند ناراحت‌کننده است ولی می‌توان مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کرد تا در نهایت بازی‌های این فصل تمام شود. امکانات ما در حد کشوری مثل آلمان نیست ولی امیدوارم تا یک ماه دیگر که قرار است بازی‌ها تمام شود، شرایط بهتر شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبیعتا این شرایط پیچیده است. نمی‌دانم تا یک ماه دیگر چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ما در اوایل کرونا هم تمرین و بازی می‌کردیم و خوشبختانه بازیکنی کرونا نگرفت. امیدوارم در ادامه لیگ هم بازیکنان و دیگر عوامل برگزاری مسابقات، دچار این بیماری نشوند. برگزاری بازی‌ها با نظر ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون بوده و اگر خطری جدی وجود داشت چرا فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم به ادامه بازی‌ها گرفتند؟

رحمانی در خصوص اینکه کدام تیم در این فصل قهرمان خواهد شد،گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌های بالای جدول شانس دارند ولی پرسپولیس خودش را جدا کرده و طبیعتا شانس بیشتری دارد. تیم ما هم این شانس را دارد که حتی به سهمیه آسیا فکر کند و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )