بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌شود این فصل را نیمه تمام گذاشت و به سراغ فصل بعد رفت و باید تکلیف وضعیت تیم‌ها در فصل جاری مشخص شود.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم, در خصوص از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تیم‌ها چند ماه زحمت کشیده‌ و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در انتظار رسیدن به نتیجه زحمات خودشان هستند. در لیگ دسته اول هم رقابت نزدیکی برای صعود به لیگ برتر وجود دارد و تیم‌های بالای جدول امید زیادی دارند بازی‌ها برگزار شود و به پایان برسد. تکلیف نمایندگان ما در آسیا باید مشخص شود، لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا می‌کند و سایر کشورهای آسیایی هم در حال برنامه‌ریزی برای شروع مسابقات هستند.

مربی پیشین تیم امید اظهار داشت: زمان آغاز دوباره لیگ از سوی فدراسیون و سازمان لیگ با هماهنگی ستاد کرونا اعلام شده اما آنچه مسلم است اینکه نمی‌شود این فصل را نیمه تمام گذاشت و به سراغ فصل بعد رفت. باید تکلیف وضعیت تیم‌ها در این فصل مشخص شود.

بختیاری‌زاده ادامه داد: در مورد زمان از سرگیری مسابقات لیگ نباید عجله کنند و اگر صبر بیشتر شرایط را بهتر می‌کند برای حفظ جان و سلامتی بازیکنان و مربیان لازم است این کار صورت بگیرد, خصوصاً وضعیت در خوزستان بحرانی است و باید مسئولان مسابقات و وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

وی یادآور شد: آزمایش‌ها و تست کرونایی که از تیم‌ها گرفته شد کار بسیار خوبی است که به مراقبت از سلامتی اعضای تیم ها کمک می‌کند، البته برای باشگاه‌های دسته اول این کار هزینه زیادی دارد. امیدوارم در این زمینه از باشگاه‌ها حمایت شود تا بتوانند آزمایش و تست‌ها را به شکل کامل انجام دهند و از سرگیری تمرینات موجب شیوع بیشتر بیماری و شناسایی موارد جدید نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )