مدیرعامل شاهین بوشهر می‌گوید پس از منفی شدن مرحله اول تست، شروع به تمرینات کردیم و نتایج نهایی تست دوم هم تا امروز عصر اعلام می‌شود و هر نتیجه‌ای که تا امروز مشخص شده منفی بوده است.

سعید مسی‌گر در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعاتی مبنی بر مثبت شدن تست دو بازیکن شاهین بوشهر اظهار کرد: روز پنج‌شنبه بعد از این‌که تست کرونا را انجام دادیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی تمرینات‌مان را شروع کردیم و با مشخص شدن نتایج تست خداراشکر هیچکدام از اعضای تیم‌مان دچار این بیماری نشدند و همه اعضای باشگاه در سلامتی به سر می‌برند. تیم اکنون در حال تمرین است و از فردا اردوی ۱۰ روزه خود را در کرج برگزار کنیم.

او در پاسخ به شایعاتی مبنی بر مثبت شدن تست کرونا دو عضو تیم شاهین بوشهر گفت: ما پس از منفی شدن مرحله اول تست شروع به تمرینات کردیم و نتایج نهایی تست دوم هم تا امروز عصر اعلام می‌شود که هرنتیجه‌ای که تا امروز مشخص شده منفی بوده است.

مدیرعامل شاهین بوشهر اضافه کرد: چگونه است که یک دفعه چند باشگاه اعلام ‌می‌کنند بازیکنان‌شان به کرونا مبتلا شده‌اند. باید سازمان لیگ در این ماجرا ورود کند و خودش از تیم‌ها تست کرونا بگیرد.

او درباره بازگشت میشو کریستیچوویچ عنوان کرد: میشو منتظر است تا مشخص شود لیگ ایران برگزار می‌شود یا خیر. در شرایطی قرار داریم که هنوز برگزاری مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و خودمان به او گفتیم منتظر بماند تا به او اطلاع دهیم. به محض این‌که اطلاع دهیم او فردای همان روز به ایران خواهد آمد و مشکلی برای بازگشتش به ایران ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.