وضعیت گابی، هافبک اسپانیایی باشگاه السد قطر که در پایان فصل جاری قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این گفته می‌شد که گابی پس از پایان قرارداد لیگ قطر را به مقصد فوتبال اسپانیا ترک می‌کند و به باشگاه اتلتیکو مادرید بازمی‌گردد؛ با این حال هنوز شرایط این بازیکن برای حضور دوباره در اسپانیا مشخص نیست.

به نوشته روزنامه الوطن قرارداد گابی در پایان ماه ژوئن با باشگاه السد به پایان می‌رسد اما فصل فوتبال قطر با توجه به شرایط موجود ادامه خواهد داشت و لازم است قرارداد این بازیکن جهت حضور در ادامه مسابقات لیگ و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تمدید شود. در همین حال قرار بود گابی به عنوان دستیار سیمئونه به اتلتیکو مادرید بازگردد اما این بازیکن هنوز مدارک مربیگری لازم را دریافت نکرده و نمی‌تواند در این شرایط جانشین مونو بورگوس مربی فعلی اتلتیکو مادرید روی نیمکت این تیم شود.

با این وجود به نوشته روزنامه اتلتیکو تانیا مارتین این باشگاه تماس‌هایی با گابی داشته و به وی پیشنهاد داده فصل آینده در کادر فنی تیم سابق خودش حضور پیدا کند.

به نوشته روزنامه الوطن قطر گابی می‌تواند در برنامه‌های باشگاه اتلتیکو با طی مراحل و دریافت مدارک مربیگری لازم گزینه اصلی جانشینی دیه‌گو سیمئونه در این باشگاه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.