سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از منفی اعلام شدن تست کرونای همه اعضای این تیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، خداکرم ایزدپناه درخصوص اقدامات بهداشتی انجام شده در این باشگاه گفت: ضدعفونی دفتر باشگاه، کلیه اماکن تمرینی تیم و همچنین تمامی روند آزمایش‌ها توسط باشگاه در دو نوبت، بر اساس پروتکل بهداشتی ابلاغی با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهرستان بوشهر و هماهنگی با هیئت پزشکی ورزشی استان و فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شده است. هیچ چیزی برای مخفی کردن نداریم و هر اتفاقی را طبق پروتکل اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی درباره شایعات مطرح شده در خصوص ابتلای دو بازبکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به کرونا گفت: خوشبختانه دقایقی پیش نتیجه آزمایش دو بازیکن مطرح شده، منفی اعلام شد و تا صبح امروز (چهارشنبه) هیچ نتیجه مثبتی اعلام نشده است. متاسفم که برخی رسانه‌ها در این شرایط سخت و بحرانی، بدون اطلاع دقیق به انتشار اخبار کذبی اقدام می‌کنند که باعث نگرانی و تشویش یک مجموعه بزرگ و پرطرفدار می‌شود و خانواده‌های بازیکنان را هم تحت تاثیر و نگرانی قرار می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تاکید کرد: بار دیگر اعلام می‌کنم به دنبال انتشار اخبار صحیح و شفاف‌سازی درخصوص تست‌های بیماری کرونا هستیم؛ چون سلامت جامعه و مجموعه باشگاه تحت تاثیر خواهد بود و خواهش می‌کنم تمامی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، اخبار صحیح و دقیق را از روابط عمومی باشگاه و رسانه‌های رسمی باشگاه دریافت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.