باشگاه ناپولی با قرار ندادن مهاجم سابق خود در فهرست بهترین بازیکنان آرژانتینی‌اش، به نوعی از او به خاطر جدایی جنجالی‌اش انتقام گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی حاضر نشد نام مهاجم سابق خود گونسالو ایگواین را در تیم منتخب بهترین بازیکن آرژانتینی که برای آبی‌پوشان سن‌پائولو بازی کرده‌اند، قرار دهد.

ایگواین که در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ برای ناپولی ۱۴۶ بازی انجام داد و ۹۱ گل هم به ثمر رساند، با ۳۶ گلی که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ برای این تیم در سری A زد، هنوز هم رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا محسوب می‌شود.

با این وجود ناپولی او را در حدی ندیده که در فهرست بهترین بازیکنان آرژانتینی تاریخش قرار دهد و به نظر می‌رسد که این موضوع نشأت گرفته از جدایی جنجالی این بازیکن ملی‌پوش در سال ۲۰۱۶ برای پیوستن به یوونتوس بوده است. بانوی پیر تابستان سال ۲۰۱۶ با پرداخت ۹۰ میلیون یوروی بند فسخ قرارداد ایگواین، او را برخلاف میل مالک باشگاه ناپولی خرید. بعد از آن هم ایگواین تمام پل‌های پشت سرش به ناپولی را خراب کرد و همین موضوع سبب شد که اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی چند بار از او انتقاد کند و اتهاماتی را نسبت دهد.

باشگاه ناپولی به مناسب روز انقلاب می در آرژانتین تیم منتخب بهترین ستارگان آرژانتینی که در این تیم بازی کرده‌اند را معرفی کرد که در کمال تعجب نام ایگواین در آن دیده نمی‌شود. ظاهراً مسئولان این باشگاه ترجیح داده‌اند که روبرو سوسا و اسکیل لاوتزی را به‌عنوان مهاجم بهتری از ایگواین برای تیم‌شان قلمداد کنند. این در حالیست که ایگواین بعد از مارادونا (با ۱۱۵ گل در تمامی رقابت‌ها) و البته ضریب گلزنی بهتر نسبت به او (۰.۶۱۱ گل در هر بازی برای ایگواین، ۰.۴۴۴ گل در هر بازی برای مارادونا) دومین و تنها آرژانتینی دیگر در فهرست برترین گلزنان تاریخ باشگاه ناپولی است.

فهرست تیم منتخب ستاره‌های آرژانتینی باشگاه ناپولی به شرح زیر است:

دروازه‌بان: ماریانو آندوخار (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶)مدافعان: هوگو کامپانیرو (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، فدریکو فرناندس (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴) و روبرتو آیالا (۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸)هافبک‌ها: مائوریسیو پیندا (۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱)، دانیل برتونی (۱۹۸۴ تا ۱۹۸۶)، خوسه سوسا (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۰) و خسوس داتولو (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱)مهاجمان: دیه‌گو مارادونا (۱۹۸۴ تا ۱۹۹۱)، روبرتو سوسا (۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸) و اسکیل لاوتزی (۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.