تعدادی از بازیکنان شهر خودرو چک‌های دریافتی‌شان از این باشگاه برگشت خورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه شهر خودرو از جمله باشگاه‌هایی است که به طور رسمی از وزارت ورزش و جوانان خواهان تعطیلی ادامه مسابقات لیگ برتر شده است. این در حالی است که این تیم مشهدی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و در شرایط فعلی در جدول رقابت‌های لیگ موقعیت نسبتاً خوبی برای کسب سهمیه دارد.

با توجه به این مسئله طبیعی است که اهالی فوتبال نسبت به موضع تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر متعجب شوند. اگرچه بازیکنان و برخی مربیان شهر خودرو چندان هم بدشان نمی‌آید لیگ ادامه پیدا کند و موضع اشاره شده در واقع نظر فرهاد حمیداوی است.

واقعیت امر این است که باشگاه شهر خودرو از شرایط مالی خوبی برخوردار نیست و بازیکنان و مربیان این تیم چند ماهی است که دریافتی از باشگاه نداشته‌اند. در این میان چند بازیکن شاخص شهر خودرو چک‌های برگشتی از اواخر سال قبل و سال جاری در دست دارند و از نقد نشدن آنها نیز حسابی شاکی هستند.

با شرایط موجود طبیعی است که مالک شهر خودرو از تعطیلی لیگ به شدت استقبال کند، چرا که این مسئله حداقل این حسن را برای او خواهد داشت که ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان و مربیان تیمش را پرداخت نکند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.