ماکسیم کویلیتایا، دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بازگشتش به ایران برای شرکت در تمرینات این تیم را غیرممکن توصیف کرد.

ماکسیم کویلیتایا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دعوتش به اردوی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: تیم ما تمرین می‌کند، اما در خطر است. به من گفتند به ایران بیایم، اما چگونه؟ اصلاً پروازی در کار نیست. چهار تا پنج نفر در بسیاری از تیم‌ها کرونا گرفته‌اند. به مسئولان مربوطه می‌گویم چرا می‌خواهید ما را در خطر قرار دهید؟

«من خیلی دوست دارم در تیم به تمرین ادامه دهم، اما نمی‌توانم سلامتی خود را فدا کنم.»، وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: سلامتی از همه چیز مهم‌تر است، بعد خانواده و در آخر فوتبال. من و اعضای تیم شاهین سختی‌های زیادی کشیدیم و این تیم را دوست داریم. نمی‌خواهم آن را به بهای جانم از دست بدهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا سفر به ایران برای همراهی این تیم برای او مقدور است یا خیر، تصریح کرد: پرواز در این شرایط ممکن نیست و کنسولگری ما به شهروندان گرجستانی اجازه نمی‌دهد تا آغاز مجدد پروازها از مرزهای ایران عبور کنند. پروازهای گرجستان در همه جهات بسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.