باشگاه نفت مسجدسلیمان با قرض پول و ایجاد تعهد، توانسته است تیم خود را به اردوی تهران بفرستد تا خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر آماده کند.

در حالی که تیم‌های لیگ برتری چند روزی است تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، تمرینات نفت مسجدسلیمان به دلیل مشکلات مالی فراوان با تاخیر آغاز شد؛ پس از این‌که بازیکنان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بالاخره توانستند تست کرونا دهند تا با خیال راحت در تمرینات گروهی شرکت کنند، باشگاه برای اعزام تیم به اردو، با قرض گرفتن پول و ایجاد تعهد، توانست شرایط لازم را برای برگزاری اردو و آغاز تمرینات فراهم کند.

به گزارش ایسنا، تمرینات نفتی‌های از روز گذشته، پنجم خردادماه زیر نظر تارتار در تهران آغاز شد و باتوجه به این‌که وضعیت استان خوزستان به دلیل آمار بالای مبتلایان به کروناویروس، قرمز است و باشگاه نفت نیز در مسجدسلیمان نمی‌تواند شرایط لازم را برای بحث خوابگاه و زمین تمرین فراهم کند، این اردو تا مساعد شدن وضعیت خوزستان در تهران ادامه خواهد داشت. همچنین باشگاه نفت اعلام کرده است که به محض بهتر شدن شرایط استان، تیم به مسجدسلیمان بر می‌گردد.

نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل نوزدهم با مشکلات مالی جدی مواجه بوده است و اکنون باتوجه به قول مساعد نماینده مردم مسجدسلیمان و فرماندار این شهرستان، امیدوار است در ادامه راه با وضعیت مالی بهتر و دغدغه کمتر پا به لیگ بگذارد.

با اعلام سازمان لیگ، لیگ برتر فوتبال کشور از سوم تیرماه از سر گرفته خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.