بازیکنان شاغل در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا با ایده برگزاری بازی‌ها در ساعت ۱۶:۳۰ مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایتالیا به مسئولان برگزاری مسابقات سری A هشدار داد بازیکنان شاغل در این لیگ مخالف برگزاری بازی‌ها در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی آن هم در اوج گرما در این کشور هستند و این امر را غیرقابل قبول دانست.

برای از سرگیری بازی‌های سری A ایتالیا که به گفته وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا احتمالاً یکی از تاریخ‌های ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) یا ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) خواهد بود، برگزاری بازی‌ها در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۴۵ و ۲۱ به وقت محلی پیشنهاد شده است.

اومبرتو کالکانو، نایب رئیس اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایتالیا در این باره به روزنامه ایتالیایی «رپابلیکا» گفت: بازی در ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر در اوج گرمای تابستان در ماه‌های ژوئن و جولای، غیرقابل قبول است. می‌دانم که در جام جهانی ۱۹۹۴ هم چند بازی در این زمان از روز برگزار شد، اما آنها تنها چند بازی را در این زمان برگزار کردند. در اینجا اما بازی‌های بیشتری در طول یک هفته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رؤسای باشگاه‌ها تنها نباید نگران حق پخش تلویزیونی و این چیزها باشند، بلکه باید نگران سلامتی بازیکنان خود هم باشند. ما با برگزاری بازی‌ها در ساعت‌های ۱۸:۴۵ و ۲۱ (به وقت محلی) موافق هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.