رضا دهقانی، وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که در حال حاضر دغدغه تمامی بازیکنان احتمال مصدومیت‌های شدید در تمرینات و بازی‌هاست.

رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شروع مجدد مسابقات لیگ برتر گفت: بازیکنان لیگ برتری سه ماه است که از تمرین گروهی و بازی‌های رسمی دور هستند و از لحاظ بدنی اُفت کرده‌اند، همین موضوع باعث شد که احتمال مصدومیت‌های شدید، بزرگ‌ترین دغدغه بازیکنان باشد. اگر قرار باشد لیگ فصل آینده هم بعد از اتمام لیگ امسال برگزار شود، قطعاً شرایط بدتر خواهد شد.

وی افزود: اعتقاد من این است که بهتر بود بازی‌های این فصل تعطیل می‌شد، ولی حالا که تصمیم به برگزاری مسابقات گرفته‌اند امیدوارم که لیگ فصل آینده دیرتر شروع شود تا ما استراحت کنیم. الان هم این احساس را داریم که انگار قرار است بازی‌های فصل جدید برگزار شود.

هافبک تیم فوتبال نساجی با بیان اینکه برگزاری بازی‌ها در این شرایط ریسک است، تأکید کرد: همان‌طور که می‌دانید آمار مبتلایان به بیماری کرونا بیشتر شده و درصد فوت شده‌ها هم متأسفانه افزایش یافته است. بازیکنان هم به شدت در معرض خطر هستند و ریه یک فوتبالیست مهمترین ابزار در حرفه‌اش محسوب می‌شود. فکر می‌کنم سازمان لیگ و فدراسیون به نظر برخی باشگاه‌ها اهمیت ندادند، ولی حالا که قرار است بازی‌ها برگزار شود امیدوارم هیچ فردی دچار این بیماری نشود.

دهقانی در ارتباط با موقعیت تیمش در جدول خاطرنشان کرد: بازی‌های باقیمانده بهترین فرصت است که نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در چند پله بالاتر بکشیم. هر چند نساجی بازی‌های بسیار سختی در پیش دارد و این بهترین فرصت است تا خودمان را نشان دهیم و امیدوارم با درایت محمود فکری و تلاش بازیکنان نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.