باشگاه استقلال در تلاش است با هماهنگی‌های انجام شده بتواند در اسرع وقت تیک آبی را در صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارات درباره مسائل مختلف باشگاه صحبت‌های جدیدی را به میان آورد.

او در وعده‌ای تازه، به هواداران قول داد تا با هماهنگی اسپانسر و کارگزار باشگاه، بتواند یک قرارداد دائمی با لئوناردو پادوانی به امضا برساند و هر ساله باشگاه به این بازیکن برزیلی پرداختی داشته باشد.

سعادتمند در خصوص مبلغ پرداختی شیخ دیاباته توضیحاتی را ارائه داد و گفت مبلغ مطالبات او ۲۵۵ هزار دلار بوده است اما باشگاه ۲۶۲ هزار دلار پرداخت کرده است و به مزاح دلیل پرداختی اضافی باشگاه را، خریدن سوغاتی دیاباته هنگام بازگشت به ایران قلمداد کرد!

همچنین در خصوص پرداختی هرویه میلیچ، مدیرعامل استقلال مدعی شد که این بازیکن تنها ۶ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و باقی مطالبات خود را دریافت کرده است.

باشگاه استقلال همچنین در تلاش است با هماهنگی‌های انجام شده بتواند در اسرع وقت تیک آبی را در صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام به ارمغان بیاورد.

در پایان و آخرین وعده سعادتمند، قرار بر این شده فرهاد مجیدی، لیست تمدیدی و بازیکنان مورد نظر خود را به سعادتمند ارائه کند تا کادر مدیریت بتواند مذاکرات لازم را در این خصوص انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.