پرونده پیچیده انتقال سامان قدوس در سال ۲۰۱۹ امروز در دادگاه جهانی حکمیت ورزش (CAS) بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعت ۱۴ تا ۱۸ امروز (دوشنبه) در محل دادگاه CAS پرونده شکایت باشگاه اوسترشوندس سوئد و سامان قدوس از فیفا به خاطر محرومیت و جریمه نقدی آنها با حضور نمایندگان رسمی باشگاه اوئسکا اسپانیا بررسی می‌شود.

سامان قدوس پیش از پیوستن به تیم آمیای فرانسه راهی اسپانیا شد و قرارداد داخلی با باشگاه اوئسکا امضا کرد. این مهاجم پیشین اوسترشوندس پس از بازگشت به سوئد و مخالفت صریح رئیس این باشگاه، از حضور در لالیگای اسپانیا منصرف شد و سپس با قراردادی پنج ساله به تیم آمیا در لیگ دسته اول فرانسه پیوست.

باشگاه اسپانیایی پس از امضای قرارداد سامان قدوس با آمیای فرانسه از این مهاجم ایرانی و باشگاه اوسترشوندس سوئد به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد. فیفا نیز سال گذشته آرای محرومیت چهار ماهه سامان قدوس به همراه جریمه چهار میلیون یورویی و همچنین بسته شدن دو پنجره نقل‌وانتقالاتی برای اوسترشوندس را صادر کرد.

در جلسه امروز برادر سامان قدوس نیز به‌عنوان شاهد اصلی امضای قرارداد داخلی این بازیکن با باشگاه اوئسکا اسپانیا حضور می‌یابد. از سوی دیگر باشگاه اوئسکا که هم‌اکنون در لیگ دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند به پیروزی در این پرونده اطمینان دارد.

براساس این گزارش، باشگاه اوسترشوندس سوئد که با بحران مالی بی‌سابقه‌ای مواجه است در صورت محکومیت دوباره سامان قدوس برای پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی نمی‌تواند به او کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.