اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که در قرنطینه به سر می‌بردند و مشکلی از لحاظ بیماری کرونا نداشتند، از محل قرنطینه خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که از روز گذشته (یکشنبه) به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن، در مجموعه الیاف در قرنطینه به سر می‌برند، یکشنبه شب این مجموعه را ترک کردند‌ و قرار است تنها بازیکنانی که تست‌شان مثبت بوده همچنان در قرنطینه بمانند.

دکتر زارع پزشک تیم گل‌گهر در گفت‌وگو با تسنیم با تایید این موضوع و اینکه گفته می‌شود تیم گل‌گهر به هتل المپیک مراجعه خواهد کرد، گفت: بله تیم از مجموعه الیاف خارج شده، اما نمی‌دانم کدام هتل قرار است اعضای تیم اسکان داده شوند. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد، چون کسانی که تست‌شان مثبت بوده از تیم جدا شدند و قرار است همچنان در قرنطینه باشند، حالا ممکن است این قرنطینه در مجموعه الیاف یا حتی خانه خود بازیکنان باشد.

وی ادامه داد: افرادی که تست‌شان مثبت بوده، مثبت قطعی در نظر گرفتیم. این افراد بیمار نیستند و علائم خاص بیماری را ندارند، اما ویروس در بدنشان وجود دارد و نیاز به استراحت چند روزه دارند تا ان‌شاالله دوباره به تمرینات بازگردند. در سی‌تی‌اسکن هم که از این بازیکنان گرفتیم مشخص شد که ریه آن‌ها در سلامت کامل است و مشکلی ندارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.