پزشک تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا دو روز آینده از تمام بازیکنان تست مجدد کرونا گرفته خواهد شد.

پدرام خداقلی زاده، پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز در واکنش به خبر مشکوک بودن تست چهار بازیکن تیم فوتبال تراکتور، اظهار داشت: برای صدور مجوز تمرین تیم طبق پروتکل‌ها باید از بازیکنان تست PCR می‌گرفتیم. بر همین اساس ما هم تست غربالگری ابتدایی را چند روز پیش انجام دادیم و بر اساس آن چهار نفر از بازیکنان ما مشکوک به کرونا هستند و قرار است دوباره از آنها تست گرفته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تست مجدد از بازیکنان تراکتور گرفته خواهد شد و آیا این تست مختص تمام بازیکنان است یا خیر؟ گفت: تا دو روز آینده تست مجدد انجام خواهد شد و دوباره از تمام تیم‌ها تست کرونا خواهیم گرفت.

پزشک تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه بازیکنان مشکوک این تیم در چه وضعیتی قرار دارند و آیا تمام موارد مشکوک مربوط به بازیکنان است، گفت: بله، تمام موارد مربوط به بازیکنان است و ما این بازیکنان را قرنطینه کرده‌ایم.

خداقلی‌زاده در پایان در مورد اینکه قبلا گفته می‌شد هیچ مورد مثبتی در تیم تراکتور وجود ندارد، یادآور شد: من هیچ خبری از این موضوع ندارم. من از زمانی که جواب تست‌ها را گرفتم به باشگاه نامه نوشتم که هیچ تمرینی نباید شروع شود و اجازه چنین کاری هم طبق پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.