آبی‌پوشان لندن قصد دارند با PSG‌ برای خرید مهاجم آرژانتینی اینتر رقابت کنند و دو تیم انگلیسی هم خواهان جذب هموطن او در یوونتوس هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی آماده است با پاری‌سن‌ژرمن برای خرید مائورو ایکاردی از اینتر رقابت کند.

اینتر روی مهاجم آرژنتینی ۲۶ ساله‌اش که در حال حاضر به صورت قرضی برای PSG بازی می‌کند، ۷۰ میلیون یورو قیمت گذاشته است اما این باشگاه هنوز حاضر به پرداخت چنین رقمی نیست و دو پیشنهادش تا کنون از سوی طرف ایتالیایی رد شده است.

اکنون باشگاه چلسی هم به جذب بازیکنی که در ۳۱ بازی‌اش در این فصل ۲۰ گل زده تمایل نشان داده و قصد دارد برای خرید او با اینتر وارد مذاکره شود. پیش از این از تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و ناپولی هم به عنوان مشتریان ایکاری نام برده شده است.

در همین حال خبر مهم دیگر از بازار نقل و انتقالات این است که دو باشگاه نیوکاسل و ولورهمپتون به جذب گونسالو ایگواین مهاجم آرژانتینی یوونتوس تمایل نشان داده‌اند. نشریه اکسپرس انگلیس نوشته که با وجود ۶ ماه حضور قرضی نه چندان درخشان ایگواین در لیگ برتر به همراه چلسی در فصل گذشته، نیوکاسل و گرگ‌ها خواهان جذب او هستند و این در حالیست که پدر این بازیکن اخیراً اعلام کرده فرزندش تا پایان قراردادش که تابستان سال آینده است در تورین می‌ماند. ایگواین در۳۴ بازی‌اش در این فصل برای یوونتوس ۸ گل زده و ۸ پاس گل داده است.

و اما از لیگ برتر خبر می‌رسد که احتمال دارد جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی به کشورش برگردد تا برای یوونتوس بازی کند و مدیربرنامه‌های او نیز این خبر را تأیید کرده است.

ژوائو سانتوس در این باره به سایت توتو مرکاتو گفت: من دقیقاً نمی‌دانم که یوونتوس جورجینیو را می‌خواهد یا نه چون او سه سال دیگر با چلسی قرارداد دارد. ببینیم چه می‌شود. او بازیکنی حرفه‌ای است پس اگر یک تیم مهم از ایتالیا پیشنهاد بدهد، چرا که نه؟

چلسی تابستان سال ۲۰۱۸ جورجینیو را در ازای ۵۷ میلیون یورو از ناپولی خرید و اگر او به یوونتوس برود می‌تواند زیر نظر سرمربی سابقش مائوریتزیو ساری بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.