با اعلام پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان و به دلیل مثبت اعلام شدن تست برخی از اعضای این تیم، تمرینات تا اطلاع ثانوی تعطیل است و طی این مدت تمام نفرات در قرنطینه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی زارع در خصوص وضعیت بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا گفت: تیم در سه مرحله ارزیابی شده است. بعد از اینکه پروتکل سازمان لیگ به ما ابلاغ شد، تست مجدد PCR از بازیکنان گرفتیم. این اقدام دو روز پیش انجام شد و کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ آن را گرفتیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه نتیجه تست تعدادی از بازیکنان مثبت شده است. اگر بخواهم رقم اعلام کنم باید بگویم که این آمار تک رقمی است و مجموع بازیکنان و اعضای کادر فنی می شود.

پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تاکید بر اهمیتی که مسئولان باشگاه برای سلامتی بازیکنان و حفظ آن قائل هستند، خاطرنشان کرد: برای انجام این آزمایش کیت های مختلفی با قیمت های متفاوت وجود دارد که قیمت آنها از ۲۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰-۷۰۰ هزار تومان است. به من قاطعانه اعلام شد از بهترین کیت و بهترین برند ممکن استفاده شود. این اقدام هزینه های بسیار زیادی به ما تحمیل شد چراکه گرانترین کیت ممکن استفاده کردیم و با آزمایشگاه های معتبر که مورد تأیید وزارت ورزش است، برای آنالیز آزمایش ها همکاری داشتیم. با این اوصاف به نتایج اطمینان داریم و اگر اعلام شده نتیجه ای مثبت نیست در واقع شکی در آن وجود ندارد.

وی در مورد اقدام صورت گرفته بعد از اطلاع از مثبت شدن تست برخی بازیکنان و مربیان گل گهر سیرجان گفت: بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع تیم را وارد قرنطینه کردیم. تعداد افرادی که تست‌شان مثبت اعلام شده بیش از پنج نفر می باشد، این افراد بین ۵ تا ۹ نفر هستند. آنها با تمام تمهیدات لازم قرنطینه شده اند. با این نفرات به صورت تک به تک صحبت شده و آموزش های لازم به خصوص از حیث روحی و روانی به آنها داده شده است.

زارع با تأکید بر اینکه ورود و خروج به محلی که بازیکنان در آن قرنطینه هستند ممنوع است، تصریح کرد: این افراد به صورت کامل تحت نظر ما هستند تا دوره دو هفته ای آنها طی شود سپس مجددا ارزیابی خواهند شد و نتیجه اعلام می شود. در خصوص سایر افراد که تست آنها مثبت اعلام نشده باید بگویم که مجاز به برگزاری تمرینات بودیم اما به خاطر سلامتی بازیکنان تصمیم بر این شد تا تمرینات تیم فعلا لغو شود.

به گفته پزشک تیم فوتبال گل گهر سیرجان، اعضای این تیم که تست آنها منفی اعلام شده در محلی جدا از افرادی که تست شان مثبت شده، قرنطینه هستند. با آنها در تعامل و تماس خواهیم بود و در اولین فرصتی که مجوز شروع تمرینات به ما داده شود، مجددا تمرینات را از سر می گیریم.

زارع تصریح کرد: هفته آینده قطعا آزمایش دوباره ای از بازیکنان این تیم خواهیم گرفت و دو هفته بعد هم از نفراتی که آزمایش آنها مثبت بوده، تست دوباره می گیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.