سرمربی تراکتور گفت بعد از مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به ویروس کرونا، سایرین می‌ترسند که به تمرین بیایند.

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مشکوک بودن ۴ بازیکن این تیم به کرونا گفت:دیروز و پس از مشخص شدن تست‌های غربالگری ۴ بازیکن ما مشکوک بودند و قرار بود امروز پس از مشخص شدن نهایی تکلیف تمرینات ما مشخص شود. گویا پاسخ این تست آمده و تمرینات تراکتور فعلا برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: فردا تست نهایی از این بازیکنان گرفته می‌شود و بعد از آن زمان تمرینات مشخص می‌شود. با توجه به این اتفاقات بازیکنان من می‌ترسند به تمرین بیایند و حق هم دارند زیرا به هر حال مهم‌تر از سلامتی چیزی نیست. فردا تکلیف تمرینات ما مشخص می‌شود و شاید حتی مجبور به قرنطینه باشیم.

الهامی همچنین اضافه کرد: ما یک ماه است که به صورت مداوم به سازمان لیگ و فدراسیون اعلام کرده‌ایم برگزاری ادامه بازی‌ها کار خطرناک و پرریسکی است اما آن‌ها زیر بار نرفتند و ما مجبور به تمکین شدیم. الآن بیش از ۱۰ بازیکن گل‌گهر مشکوک به کرونا هستند و همین می‌تواند جان بسیاری را به خطر بیاندازد. بازیکنان من می‌ترسند به سر تمرین بیایند و حق هم دارند زیرا خانواده‌هایشان شرایط ویژه‌ای دارند و من هم نمی‌توانم با توجه به این اتفاقات مجبورشان کنم. امیدوارم این باعث شود تا سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم بهتری بگیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )