سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید امیدوار است روزی بتواند سرمربی نیمار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیمار که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های تمامی ادوار را به همراه لیونل مسی و لوئیس سوارس شکل داده بود، در سال ۲۰۱۷ پس از چهار فصل حضور در بارسلونا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ ۲۲۲ میلیون یورویی‌اش توسط باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن راهی فرانسه شد، اما این مهاجم برزیلی حالا پس از سه فصل حضور در PSG علاقه‌مند به بازگشت به بارسلوناست.

کیکه سِتین که در اواسط ماه ژانویه (اواخر دی ماه) در پی اخراج ارنستو والورده به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد، از بازگشت نیمار به نوکمپ استقبال می‌کند. وی در این باره به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: دوست دارم روزی بتوانم سرمربی نیمار باشم چون او بازیکنی درجه یک است. صادقانه می‌گویم که رویایم برای سرمربیگری لیونل مسی تحقق یافت، اما واقعاً خوشحال می‌شوم اگر نیمار هم به جمع ما ملحق شود.

اخیراً نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و اینتر برسر انتقال لائوتارو مارتینس به جمع آبی‌واناری‌ها در ازای پرداخت ۶۰ میلیون یورو از جانب کاتالان‌ها و انتقال همزمان دو بازیکن بارسا به این تیم ایتالیایی، به توافق رسیده‌اند. مارتینس ۲۲ ساله که تا سال ۲۰۲۳ تحت قرارداد باشگاه اینتر است،‌ با درخششی که این فصل داشته، نظر باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است.

سرمربی بارسلونا همچنین درباره مهاجم اینتر که این فصل در ۳۱ بازی از رقابت‌های مختلف ۱۶ گل به ثمر رسانده و گفته می‌شود مقصد بعدی‌اش بارسا است، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که در حال حاضر چهار یا پنج مهاجم هستند که می‌توانند در پست مهاجم نوک بازی کنند و یکی از آنها لائوتارو است.

ستین همچنین در خصوص هافبک کرواتش که گفته می‌شود در پایان فصل ممکن است از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شود، خاطرنشان کرد: راکیتیچ در برنامه‌های من قرار دارد. نمی‌دانم که ایوان این فصل چقدر فرصت بازی پیدا کرده، اما او می‌داند که من رویش حساب باز کرده‌ام.

وی در پایان درباره از سرگیری لالیگا گفت: از اینکه می‌توانیم فصل را به پایان ببریم، تشکر می‌کنم و باید بگویم هر اتفاقی ممکن است در بازی‌های پایانی فصل رخ دهد. با وجود اینکه ما در حال حاضر صدرنشین لیگ هستیم، اما ترجیح می‌دهم فصل در زمین مسابقه به پایان برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )