مهاجم تیم فوتبال نساجی گفت:‌ اظهار نظر محمود فکری در خصوص معرفی کردن پرسپولیس به‌عنوان قهرمان این فصل در صورت تعطیلی لیگ، حرف بی‌حساب و کتابی نبود.

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص صحبت‌های اخیر محمود فکری درباره معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان در صورت تعطیلی لیگ که با انتقاد و توهین برخی از هواداران استقلال در صفحات مجازی همراه بود، گفت: فکری سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و آنهایی که این مربی را مورد توهین قرار دادند قطعا هوادار استقلال نیستند. فکری در این خصوص حرف بی‌موردی نزده و نظر شخصی‌اش را گفته است. هر تیمی هم در موقعیت پرسپولیس باشد، دوست دارد لیگ ادامه پیدا کند یا اگر ادامه پیدا نکرد انتظار دارد که به عنوان قهرمان معرفی شود.

وی ادامه داد: من هم اگر نساجی یا استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر بودند، دوست داشتم بازی‌ها ادامه داشته باشد و اگر هم بازی‌ها لغو می‌شد دوست داشتم تیمم به عنوان قهرمان معرفی شود. پرسپولیس در این چند سال ثبات خوبی داشت و نتیجه‌اش را دید. من هم دوست دارم استقلال که سابقه بازی در این تیم را دارم، به شرایط خوبی برسد و دوباره قهرمانی در لیگ را تجربه کند. متاسفانه برخی در ایران فرهنگ استفاده از فضای مجازی را ندارند و بدون داشتن علم و اطلاعات کافی فقط به دیگران توهین می‌کنند.

نظری در خصوص شروع مجدد لیگ برتر تاکید کرد: بازیکنان به دلیل سه ماه دوری از شرایط تمرین گروهی و مسابقه رسمی، با افت بدنی مواجه شده‌اند و قرار است بازی‌ها هم به صورت فشرده برگزار شود که قطعا تاثیر منفی در عملکرد تیم‌ها خواهد داشت. با این شرایط و با توجه به بیماری کرونا، دوست نداشتم که بقیه بازی‌ها انجام شود. حداقل می‌توانستند مسابقات باقی‌مانده را به لیگ فصل بعد وصل کنند که این روش بهتری بود. با این شرایط زمان نقل و انتقالات و شروع لیگ فصل بعد هم به هم خواهد ریخت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )