سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شغل ما طوری است که باید مسابقات در جریان باشد گفت: با وجود اینکه ۱۰ امتیاز با تیم دوم فاصله داریم اما هیچ تضمینی برای قهرمانی ما وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی عصر امروز دوشنبه با اشاره به شروع دوباره رقابت های لیگ برتر گفت: در هر صورت من مربی فوتبال هستم و جامعه فوتبال هم می داند که تعطیلی این فوتبال باعث شد که چند ماه خانه نشین شویم. خیلی ها هم دوست داشتند که فوتبال تعطیل شود که من دلیلش را نمی فهمیدم.

وی ادامه داد: خیلی از شغل های پرریسک فعالیت خودش را آغاز کرده است. هیچ تضمینی وجود ندارد که کرونا چند ماه دیگر نباشد. باید با این شرایط کنار بیایم. نه اینکه تیم ما شانس قهرمانی است بلکه به این خاطر که فوتبال شغل ماست و بجز این کار شغل دیگری نداریم. خیلی ها از کنار این فوتبال نان می خورند. ضمن اینکه نشاط اجتماعی خوبی هم ایجاد خواهد شد.

گل محمدی که با رادیو ایران گفتگو می کرد ادامه داد: هر چند ریسک مسافرت ها و تمرینات هم بالاست اما در هر صورت باید این مسائل را مدیریت کنیم و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم چرا که برگزاری بازیها خیلی می تواند تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد زمان دقیق شروع تمرینات و بازیها گفت: از آقای پیروانی سوال کردم که ایشان گفتند از ۲۲ خرداد مسابقات شروع خواهد شد و از روز پنجشنبه هم اجازه تمرینات را خواهند داد.

وی در مورد دیدارهای باقی مانده تیمش که با تیم های انتهای جدول است گفت: فوتبال ورزش غیرقابل پیش بینی است. هیچ وقت نباید حریفان را دست کم بگیریم. ما با تیم های بالای جدول بازی کردیم و نتایج خوبی گرفتیم اما تضمینی برای اینکه پرسپولیس قهرمان شود وجود ندارد. تا جام را بالای سر نبریم نمی توانیم فکر کنیم که پرسپولیس قهرمان است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: زمان دقیق تمرینات پس از استعلام از فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد. پروتکل های وزارت بهداشت هم با بازیکنان در نظر خواهیم گذاشت و تونل ضدعفونی کننده را هم روز سه شنبه در محل تمرین نصب خواهند کرد.

یحیی گل محمدی در مورد شرایط جسمانی بازیکنان گفت: ما حدود ۷۵ روز بدون تمرین بوده ایم و کار برای آماده کردن بازیکنان سخت است. البته یک ماه زمان خوبی برای آماده کردن بازیکنان است. الان بازیکنان بیشتر از نظر تغذیه و تمرین به خودشان می رسند. این نسلی که الان من می بینم با نسل قبل متفاوت هستند و توانسته اند آمادگی بدنی خود را حفظ کنند. البته کار سختی است ولی خیلی ها بحث تغذیه را به خوبی رعایت کرده اند. البته داشتن پنج تعویض تصمیم خوبی بود که به تیم ها کمک خواهد کرد.

وی در پایان در مورد تصمیم وزارت ورزش برای منع خرید بازیکن خارجی توسط سرخابی های تهران گفت: این تصمیم فقط برای استقلال و پرسپولیس وضع شده است. قطعاً اگر این تصمیم فقط برای این دو باشگاه باشد، اجحاف در حق این تیم هاست. البته بازیکنان خارجی خوبی هم به این دو تیم آمده اند. اگر این تصمیم گرفته شود مشکلاتی برای استقلال و پرسپولیس ایجاد خواهد شد. بالاخره برای جذب بازیکنان ناچاریم در برخی پست ها بازیکن خارجی بگیریم. باید این تصمیم به همه تیم ها ابلاغ شود. باید برای این ماجرا یک تصمیم دیگر گرفته شود که عمومیت داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )