داود رفعتی، رئیس پیشین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد مجیدی باید سعه صدر داشته باشد و جامعه فوتبال را متشنج نکند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داود رفعتی در واکنش به اعتراف برخی از داوران به اشتباهات خود در فصول گذشته و به خصوص محمدرضا اکبریان در دیدار صنعت نفت آبادان - استقلال، اظهار داشت: داور فعال بهتر است در هیچ برنامه تلویزیونی و رسانه‌ای شرکت نکند، چون کار اشتباهی است. بهتر است داوران در رابطه با تفریحات و علایق‌شان صحبت کنند! صحبت از اشتباهات‌شان کار درستی نیست.

وی در ادامه افزود: آیا داوری در مسابقات جام جهانی، جام ملت‌های اروپا یا مسابقات دیگر می‌گوید که اشتباه کرده است؟ آیا کسی تضمین می‌دهد که در آینده نیز اشتباه صورت نمی‌گیرد؟

رئیس پیشین دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اشتباه داوری این دیدار تأثیر زیادی در قهرمانی لیگ نوزدهم داشته است، گفت: اولاً که اشتباه داور نبود، اشتباه کمک داور و داور کنار خط بود. خواهش من از فرهاد مجیدی بزرگ و نازنین این است که سعه صدر داشته باشد، جامعه فوتبال را متشنج نکند و چیزی نگوید بهتر است.

رفعتی خاطرنشان کرد: در همه لیگ‌هایی که در دوره‌های قبل برگزار شده است، اشتباهات داوری وجود داشته و کسی نمی‌تواند برای آینده نیز تضمین دهد که اشتباهی رخ ندهد. اشتباه داوری برای تیمی که قهرمان شده اتفاق افتاده و به سودشان هم بوده است، برای استقلال هم اتفاق افتاده که از اشتباه داوری سود ببرد. از داوران ‌ و مسئولان می‌خواهم که در هیچ برنامه‌ای شرکت نکنند، چون برای فوتبال ما خوب نیست.

وی در واکنش به اظهارات علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: سؤال بعدی لطفاً! در این مورد صحبت نمی‌کنم.

رئیس پیشین دپارتمان داوری درباره آخرین وضعیت ورود سیستم‌های VAR به مسابقات ایران گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )