افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد صحبت‌های اعضای برخی از تیم‌ها درباره لزوم تعطیلی لیگ برتر فوتبال برای این است که دست آنها به جام نمی‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی درباره نامه کانون مربیان فوتبال درخصوص پایان نیمه‌کاره لیگ نوزدهم اظهار داشت: چند نفر از اعضای این کانون، مربیان من بوده‌اند و نظرشان قابل احترام است. مخاطبم رقبای ما در لیگ هستند. همه بر حسب رتبه تیم خود اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند چهار تیم اول را به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنید، اما راضی نیستند پرسپولیس به‌عنوان قهرمان معرفی شود.

وی با بیان اینکه عدالت باید کاملاً رعایت شود، تصریح کرد: در این شرایط تکلیف تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده چه می‌شود؟ تیم‌های رده‌های پنجم و ششم با یک برد از شما بالاتر می‌آیند. همه چیز باید به نحو احسن انجام شود. دوستان می‌گویند ما بدون تماشاگر ضربه می‌خوریم، اما ما که بیشترین هوادار را داریم ضربه بیشتری می‌خوریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه برخی می‌گویند سرخپوشان خودخواهی می‌کنند و یک جام ارزش سلامت مردم را ندارد، خاطرنشان کرد: آنها حق دارند وقتی فاصله ۱۰ امتیازی ما با سایر تیم‌ها را می‌بینند و می‌فهمند دست‌شان به رقیب و جام نمی‌رسد، بخواهند از خودشان دفاع کنند. مراکز اداری، اتوبوس‌ها و متروها باز شده و برای رسیدن به نزدیک‌ترین مقصد باید نیم‌ساعت در ترافیک باشیم.

پیروانی که با برنامه «آفساید» رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد، با بیان اینکه باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم، گفت: جام مهم است، اما راضی نیستیم جان هواداری به‌خاطر آن به خطر بیفتد. بهتر است احساسی صحبت نکنیم. دوستان می‌گفتند ببینید لیگ فرانسه تعطیل شده، اما تا پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان قهرمان معرفی شد، حرفی از فرانسه نمی‌زنند. پرسپولیس در مقابل زحمت بازیکنانش، حقش را می‌خواهد تا قهرمان شود و دنبال خودخواهی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )