کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند می‌گوید سازمان لیگ برای پلی آف نباید هر سال یک تصمیم بگیرد.

محمد کشاورز کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند در گفت و گو با ایسنا در مورد زمان و نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال گفت:به نظرم اگر به همان شیوه قبلی و سه بازی باشد بهتر است چرا که یک بازی شانسی خواهد بود و شاید یک تیم روزش نباشد و شکست بخورد و این طور انصاف خیلی رعایت نمی‌شود. فکر می‌کنم باید همه جوانب را در نظر گرفت و بعد در مورد زمان این بازی تصمیم گیری کرد به نحوی که هم باشگاه هم بازیکنان آسیب نبینند البته اینکه بازیکنان هم چند بار بدنسازی کند و وارد بازی‌ها شوند جالب نیست و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان را بالا می‌برد.

کشاورز در مورد حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال تاکید کرد: پلی‌آف هم خوبی هایی دارد و هم بدی هایی هم سودی دارد و هم ضرری اما نظرم این است که همیشه باید یک تصمیم گرفته شود؛ اینکه یک سال برگزار کنیم و یکسال برگزار نکنیم قشنگ نیست. یا همیشه باشد یا همیشه نباشد تا تیم‌ها هم سردرگم شوند.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد تشکیل تیم ملی ب و بحث جوانگرایی تیم ملی خاطرنشان کرد: بدون تردید همه با جوانگرایی موافقند و همه دوست دارند که تیم ملی پشتوانه خوبی داشته باشد اما موکول شدن تشکیل تیم ب به بعد از جام جهانی بهترین تصمیم بود چرا که هم تمرکز روی تیم اصلی خواهد بود و هم حاشیه‌ای ایجاد اما بدون تردید تشکیل تیم ب لازم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.