سرمربی بنفیکا به تعریف از مهدی طارمی پرداخته است و به نظر می رسد بسیار به دنبال جذب او است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت desporto، همه گیری ویروس COVID-۱۹ دنیای فوتبال را فلج کرد و برنامه ریزی برای فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ را از نظر خرید بازیکنان تغییر داد. باشگاه ها در حال حاضر با متوقف شدن مسابقات، ضررهای مالی را محاسبه می کنند و فعلاً پیش بینی اینکه فصل آینده ممکن است چگونه باشد، نامشخص است.

این محدودیت باید به عنوان مثال در تیم بنفیکا مورد بررسی قرار گیرد که مبلغ گزافی را برای خریدهای میلیونی در فصل گذشته انجام داد؛ زمانی که ۲۰ میلیون یورو برای رائول دتوماس و ۱۷ میلیون برای کارلوس وینشیوس و ۲۰ میلیون یورو برای ژولین ویگل هزینه کرد.

اما این بدان معنا نیست که بنفیکا توانایی مالی چندانی در بازار نقل و انتقالات پیش رو ندارد. برخی نقل و انتقالات وجود دارد که می توانند به زودی قطعی شوند که به طور عمده در پرتغال هستند. یکی از آنها می تواند هلتون لایت باشد. قرمزها از تابستان گذشته ۱.۵ میلیون یورو برای دروازه بان بوویستا پیشنهاد دادند. روزنامه "A Bola" می نویسد: این گزینه باید برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ اعمال شود. این دروازه بان ۲۹ ساله در این فصل تنها ۱۲ بازی انجام داده است.

یکی دیگر از خریدهای احتمالی در لیگ پرتغال، خرید مهدی طارمی است. این مهاجم ۲۷ ساله ایرانی عملکرد خوب خود را در تیم ریوآوه نشان داده و در حال حاضر تیم های زیادی خواهان او هستند. او هم در ابتدای فصل و هم در ژانویه به اسپورتینگ نزدیک بود اما "شیرها" نتوانستند با این بازیکن به توافق برسند.

برونو لاژ سرمربی بنفیکا بسیار از خصوصیات طارمی، بازیکنی که به نظر می رسد در مدل بازی خود به خوبی جا افتاده است تعریف می‌کند: او باهوش و سریع است و می تواند در سه موقعیت مختلف؛ هجومی بازی کند، به دفاع کمک کند و بازی سازی کند.

طارمی در این فصل در ۲۷ بازی که با پیراهن ریوآوه انجام داده، ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.