گل‌های مهدی ترابی و آندرانیک تیموریان در جمع ۵ گل از راه دور زیبای لیگ قهرمانان آسیا جای گرفتند.

به گزارش ایسنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی ها روزانه خود این بار از کاربران خود خواسته است تا زیباترین گلهای از راه دور در لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کنند. در این بخش نیز ۵ گل انتخاب شده است که دو گل از این گلها را بازیکنان ایرانی به ثمر رساندند.

آندرانیک تیموریان و مهدی ترابی بازیکنانی هستند که با گل های خود به ترتیب به بوریرام تایلند و السد قطر در این رده بندی قرار گرفتند. شوت زیبا و مهارنشدنی تیموریان در زمین بوریرام باعث شد تا یکی از زیباترین گل‌های لیگ قهرمانان ثبت شود و استقلال به گل مهمی در زمین تیم تایلندی دست یابد. تمام بازیکنان و هواداران حاضر در ورزشگاه مبهوت این شوت سهمگین شدند که مثل رعد دروازه بوریرام را درنوردید.

همچنین دیگر گل زیبا، شوت زیبای مهدی ترابی در آخرین بازی ژاوی به عنوان بازیکن ثبت شد. او توانست از پشت محوطه جریمه با شوتی زیبا دروازه السد را باز کند تا آخرین بازی رسمی ژاوی به عنوان بازیکن در آن دیدار با باخت همراه باشد.

گلهای عبدالکریم حسن بازیکن تیم السد در کنار لی چانگ مین از ججو یونایتد و آکرومیوم علی بائف از لوکوموتیو مسکو نیز دیگر گلهایی هستند که در این نظرسنجی در کنار گلهای بازیکنان ایرانی قرار گرفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )