باشگاه چلسی برای حفظ بازیکنی که تیم فوتبال اینتر در کمین برای جذب اوست، دست به کار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی قصد دارد قرارداد اولویه ژیرو را تمدید کند و به همین منظور مذاکرات خود با او برای عقد قراردادی جدید را آغاز کرده است.

مهاجم فرانسوی آبی‌پوشان لندن در ماه ژانویه تا آستانه جدایی از این تیم پیش رفت اما در نهایت در استمفوردبریج ماند. اکنون به نظر می‌رسد که موضع باشگاه درباره این بازیکن ملی‌پوش تغییر کرده چرا که نمایندگان باشگاه با مدیربرنامه‌های او وارد مذاکرده شده‌اند.

ژیرو ۳۳ ساله که اینتر هم یکی از مشتریان پروپاقرص اوست، پیش از تعلیق لیگ به دلیل شیوع کرونا در انگلیس به یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم تحت هدایت فرانک لمپارد تبدیل شده و توانسته بود نظرش را برای ماندن در این تیم جلب کند.

چلسی در ماه ژانویه تنها به این دلیل که گزینه‌ای برای پر کردن جای خالی ژیرو پیدا نکرد، از فروش او به اینتر منصرف شد و از آن مدت تاکنون این بازیکن فرانسوی توانسته ارزش‌های خود را ثابت کند. این در حالی بود که ژیرو حتی با اینتری‌ها برای عقد قراردادی ۲ و نیم ساله به توفق رسیده بود و احتمالاً این باشگاه آماده است که در پایان فصل هم پیشنهادش را دوباره ارائه کند.

با توجه به این موضوع باید دید که آیا چلسی خواهد توانست نظر ژیرو را جلب کند چرا که طبق سیاست‌های این باشگاه، با هیچ بازیکن بالای ۳۰ سالی که قراردادش تمام شود، قراردادی طولانی‌تر از یک سال منعقد نمی‌شود. ژیرو در یکی از مصاحبه‌هایش در ماه گذشته برای ماندن در چلسی ابراز تمایل کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.