مدافع آلمانی تیم فوتبال چلسی فاش کرد که به لطف کمک هم‌تیمی اسپانیایی سابقش توانسته پیراهن خود را با پیراهن فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا معاوضه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از لحظات شیرین و دلچسب دوران بازیگری آنتونیو رودیگر، معاوضه پیراهنش با پیراهن لیونل مسی در مصاف دو سال پیش دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

مدافع آلمانی چلسی مدت‌ها در انتظار فرصتی بود تا پیراهنش را با پیراهن دارنده ۶ توپ طلای جهان عوض کند هرچند طبق اعتراف خودش از موفقیت در انجام این کار ناامید بود تا اینکه با وساطت هم‌تیمی سابقش سسک فابرگاس موفق به انجام آن شد.

رودیگر که سال ۲۰۱۷ از رم به چلسی پیوست و به مدافعی ثابت در ترکیب اصلی این تیم تبدیل شد، درباره ماجرای اضافه کردن پیراهن مسی به کلکسیون پیراهن ستارگانی که مقابل‌شان بازی کرده به سایت باشگاه چلسی گفت: دو سال پیش که مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان بازی کردیم، توانستم پیراهن مسی را از او بگیرم. برای من بازی مقابل بازیکنی مانند او افتخار بزرگی بود و به همین دلیل بعد از بازی وقتی با هم دست دادیم از مسی خواستم پیراهنش را به من بدهد.

رودیگر ادامه داد: تقریباً مطمئن بودم که مسی پیراهن مرا نمی‌خواهد اما سسک فابرگاس که در آن لحظه نزدیک ما بود آمد و به من گفت «پیراهنت را به او (مسی) بده. او هم پیراهن تو را می‌خواهد!».

رودیگر اگرچه جزو طرفداران مسی است اما می‌گوید که الگوی بازیگری او اسطوره دیگری است: ژرژ وه‌آ، کسی که سال ۱۹۹۵ به اولین بازیکن آفریقایی پس از اوزه‌بیو تبدیل شد که جایزه باپرستیژ توپ طلا را از آن خود کرد.

رودیگر ادامه داد: اولین پیراهن فوتبالم؟ آن یک پیراهن بود که خودم آن را برای خودم درست کرده بودم. والدین من آنقدر پول نداشتند که برای من یک پیراهن فوتبال بخرند و به همین دلیل خودم یکی از آنها را برای خودم ساختم. شماره‌اش هم ۹ و پشت آن نام ژرژ وه‌آ را نوشتم. آن پیراهن فقط یک تی‌شرت سفید بود که پشت آن شماره و اسم وه‌آ را نوشتم.

مدافع آلمانی چلسی در ادامه اعتراف کرد که میزان تسلطش به زبان انگلیس اگرچه به نظر خودش مطلوب و از آن راضی است اما ارتباط برقرار کردن با برخی از هم‌تیمی‌های انگلیسی‌زبانش هنوز هم برای او سخت است.

مدافع سابق رم اظهار داشت: من بیشتر چیزها را متوجه می‌شوم اما انگلیسی بارکلی را نمی‌فهمم. فهمیدن حرف‌های بیلی گیلمور هم با آن لهجه اسکاتنلدی غلیظش برای من خیلی سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.