سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه می‌گوید نمی‌شود بازیکنان را در منزل کنترل کرد و تمرین باید در شرایط مسابقه انجام شود.

وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم گفت: ما به بازیکنان خود برنامه‌های لازم برای تمرین در منزل را داده ایم و آنها را در اختیار خودشان قرار داده ایم. این موضوع که برخی تیم‌ها بیان کرده اند باید بر روی تمرینات بازیکنان در منزل کنترل وجود داشته باشد، امکان پذیر نیست. بازیکن باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد و تمرین کند. تمرینات هوازی، قدرتی و سرعتی در خانه امکان پذیر نیست. از طرف دیگر، تمرین در خانه ممکن است به بازیکن آسیب وارد کند و باعث مصدومیت او شود.

سرمربی نود ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و عوامل تیم شما از ویروس کرونا مصون مانده اند، گفت: خدا را شکر هیچ یک از اعضای نود مبتلا به کرونا نشده و در سلامت کامل قرار دارند.

بیاتلو درباره سخنان عوامل برخی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول که گفته بودند اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمان را با جدول فعلی مشخص کنند، گفت: حرف‌ها زیاد است اما در کل مگر مقصود اصلی ورزش سلامتی نیست. مگر چیز دیگری جز سلامتی و جان تمامی کسانی که در زمین مسابقه حاضر می‌شوند وجود دارد. خدارا شکر می‌کنیم که اعضای تیم ما سالم هستند اما اگر برای کسی اتفاقی بیفتد جز افسوس چیزی باقی نخواهد ماند.

او با بیان اینکه تیم نود در یک شرایط آرمانی قرار دارد و از تعطیلی لیگ سودی نمی‌برد گفت: تیم ما هفت هفته است که متحمل هیچ شکستی نشده است، بازی‌های خوبی پیش رو داریم و به تیم خود ایمان داریم. با تمام این اوصاف اگر بحث جان و سلامتی مردم در میان باشد مشکلی با تعطیلی ادامه بازی‌ها نداریم. در شرایط فعلی تعطیلی بهترین تصمیم است. حتی اگر شرایط کمی بهتر شود و اعلام کنند امکان برگزاری تمرینات گروهی وجود دارد، خانواده بازیکنان نگران آنها و حتی خود بازیکنان نیز از نظر ذهنی بهم ریخته هستند.

او در پایان با بیان اینکه همگی باید صبور باشیم گفت: هم من و هم تمامی بازیکنان می‌خواهیم سالهای بعدی نیز کار کنیم و حاضر نیستیم به خاطر یک قهرمانی امکان بازی در سالهای بعدی زندگی را از خودمان بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.