با تاکید فدراسیون بین المللی فوتبال، فدراسیون ها به دنبال پیدا کردن راه حلی هستند تا با توجه به شرایط ویروس کرونا، بهترین راه حل را برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر خود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ‌های معتبر فوتبال دنیا و بسیاری از کشورهای دیگر در حالی که به نیمه‌های راه رسیده بود، با گسترش ویروس کرونا به تعطیلی کشانده شدند تا تداوم این بیماری ابهاماتی را در مورد ادامه برگزاری یا لغو آنها ایجاد کند.

در شرایطی که هنوز ویروس کرونا مهمان آزاردهنده اکثر کشورهای دنیاست، فدراسیون بین‌المللی فوتبال در تلاش است زمینه را برای برگزاری ادامه رقابت‌ها فراهم کند. مسئولان فیفا در تلاش هستند کشورها را مجاب کنند تا لیگ‌های خود را به پایان برسانند.

بر اساس تاکید فدراسیون بین‌المللی فوتبال، هیچ لیگی نباید بدون برگزاری مسابقات قهرمان خود را بشناسد. به همین دلیل فدراسیون‌های عضو باید راهکاری را پیدا کنند تا در بهترین زمان ممکن و در نظر گرفتن سلامتی بازیکنان و کلیه اعضای تیم‌ها، مسابقات را برگزار کنند.

به دنبال تاکید فیفا، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ایران هم به دنبال راه حل‌هایی هستند تا بتوانند نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را به پایان برسانند. در همین راستا احتمالاتی برای ادامه یا لغو لیگ مطرح شده است که براساس پیگیری‌های خبرنگار مهر احتمال برگزاری مسابقات لیگ برتر بیشتر است.

با تاکید فیفا فوتبال دوباره آغاز خواهد شد و مسئولان فدراسیون‌ها تلاش خواهند کرد با روش‌های مختلف لیگ‌های خود را به پایان برسانند تا چهره تیم قهرمان و تیم‌های سقوط کننده به لیگ پایین‌تر مشخص شود.

این تاکید در حالی صورت گرفته است که بین برخی مسئولان تیم‌های بالای جدول لیگ برتر ایران اختلاف نظرهایی به وجود آمده و مصاحبه‌هایی علیه یکدیگر انجام داده‌اند. در شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ برتر است.

با این حال تیم‌های سپاهان، تراکتور و استقلال این امیدواری را دارند که با ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانند خود را به صدر برسانند. شاید به همین خاطر است که با تعطیلی لیگ برتر و معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان مخالفت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.