باشگاه شالکه از هواداران خود خواسته به خاطر تعلیق بازی‌های بوندس‌لیگا، اقدام به پس گرفتن وجه بلیت‌های خود نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، شالکه و دیگر باشگاه‌های آلمانی به خاطر تعلیق بازی‌های بوندس‌لیگا در نتیجه شیوع کرونا در اروپا متحمل ضرر‌های مالی قابل توجهی شده‌اند و به همین دلیل سعی در پیدا کردن راه‌هایی برای کاهش این ضرر هستند.

در این میان باشگاه شالکه دست به دامن هوادارانش شده و از آن دسته از هوادارانی که اقدام به تهیه بلیت فصل (خرید بلیت تمامی بازی‌های خانگی تیم در طول یک فصل) کرده‌اند درخواست کرده که از استرداد وجه بلیت بازی‌هایی که شانس دیدن‌شان را ندارند خودداری کنند تا حداقل به این شیوه به باشگاه کمک مالی در حد وسع خود کرده باشند.

باشگاه شالکه بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن از هوادارانش درک شرایط خطرناک و تهدیدکننده این تیم که از اواسط ماه مارس بازی‌هایش به حالت تعلیق درآمده و بعید است تا قبل از ماه می هم از سر گرفته شود را خواستار شد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: تعداد زیادی از هواداران پیشنهاد داده‌اند که به عنوان کمک به باشگاه، وجه بلیت‌ بازی‌هایی که خریداری کرده بودند به آنها برگردانده نشود و ما هم این حرکت آنها را موردی خاص تلقی می‌کنیم. چشم‌پوشی هر کدام از آنها از پس گرفتن وجه بلیت‌های‌شان، سهمی بسزا در پایدار ماندن اوضاع مالی باشگاه و تضمین بقای آن خواهد داشت. باشگاه ما از نظر مالی با شرایطی مواجه است که به صورت بالقوه آن را تهدید می‌کند.

باشگاه شالکه در همین حال اعلام کرد که به هر یک از هوادارانی از پس گرفتن وجه بلیت‌های فصل‌شان خودداری کنند، یک تی‌شرت هواداری ویژه تقدیم خواهد کرد.

سازمان لیگ فوتبال آلمان مصمم است که هرچه زودتر مسابقات بوندس‌لیگا از سر گرفته شود و به همین دلیل برخی از تیم‌ها تمرینات‌شان را از قالب گروه‌های کوچک چند نفره از سر گرفته‌اند. با این وجود به دلیل ابتلای بیش از ۱۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا در آلمان که ۲ هزار نفرشان جان باخته‌اند، این کشور هنوز دستور لغو قرنطینه و محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای مهار ویروس کرونا را صادر نکرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.