سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام به خاطر بی‌توجهی به قوانین وضع شده برای مهار شیوع کرونا در کشور انگلیس ابزار تأسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشار تصاویری از ژوزه مورینیو در حال تمرین دادن تعدادی از بازیکنانش در یک فضای سبز انتقاداتی را برای او به همراه داشت.

روز گذشته (سه‌شنبه) فیلم‌هایی از مورینیو در حال تمرین دادن سه تن از بازیکنانش شامل رایان سسنیو، تانگوی اندومبله و داوینسون سانچس در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد آقای خاص به هشدار‌های امنیتی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس از جمله حفظ فاصله حداقل دو متری با افراد دیگر توجه نکرده است.

علاوه بر این شانه به شانه دویدن سانچس و اندومبله در آن محیط هم مزید بر علت شده است تا مورینیو و این سه شاگردش بیش از پیش مورد انتقاد قرار بگیرند.

نشریه میرر انگلیس به نقل از مورینیو نوشت: من می‌پذیرم که اقداماتم در راستای مقررات تعیین شده از سوی دولت نبود و اینکه ما موظف هستیم که تنها با اعضای خانواده خودمان در تماس باشیم. قبول دارم که نقش همه ما در مهار این ویروس حیاتی است و باید توصیه‌های دولت را برای حمایت از قهرمانان‌مان در سازمان ملی بهداشت رعایت کنیم تا جان افراد را به خطر نیندازیم.

طبق گزارش سان، ظاهراً مورینیو به مسئولان باشگاه تاتنهام گفته است قصد دارد به صورت ویژه و اختصاصی با اندومبله - بازیکنی که تابستان سال گذشته با قراردادی ۵۵ میلیون پوندی به سفیدپوشان لندن پیوست - کار کند تا او را که نتوانسته نظر آقای خاص را از زمان ورودش به وایت‌هارت‌لین در ماه نوامبر جلب کند، برای از سر گرفته شدن مسابقات آماده کند.

اندومبله ۲۳ ساله دراین فصل تنها ۱۲ بار در ترکیب اصلی تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفت که تنها ۴ بار آنها زیر نظر مورینیو بوده است.

در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس، پلیس این کشور چندین پارک را در لندن بسته است تا از تجمع مردم در آنجا در ایام قرنطینه جلوگیری کند. طبق مقررات، حضور بیش از دو فرد در کنار یکدیگر تجمع محسوب می‌شود و آنها باید هرچه سریع‌تر متفرق شوند.

پیش از این هم تعدادی دیگر از چهره‌های برجسته لیگ برتر انگلیس از جمله میسون ماونت، جک گریلیش و کایل واکر به خاطر نادیده گرفتن مقررات مربوط به مهار کرونا مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.