یکی از رسانه‌های معتبر اسپانیا از بی‌میلی مسئولان باشگاه رئال مادرید برای برگرداندن ستاره پرتغالی سابق این تیم به سانتیاگو برنابئو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس چاپ مادرید در گزارشی، بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پس از دو سال حضور او در تیم فوتبال یوونتوس را غیرمحتمل دانسته است.

این نشریه نوشته که با وجود گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر وسوسه شدن رونالدو برای بازگشت به رئال مادرید و تمایل متقابل مسئولان باشگاه برای برگرداندن او، احتمال بازگشت این بازیکن ۳۵ ساله به سانتیاگوبرنابئو صفر است.

آ اِس به نقل از یک منابع رده‌بالای نزدیک به باشگاه رئال مادرید می‌نویسد: بازگرداندن رونالدو جایی در سیاست‌های ورزشی باشگاه ندارد. رئال خاطرات خوبی از کریستیانو دارد و رئیس باشگاه فلورنتینو پرس هم برای او احترام فراوانی قائل است اما دوران حضور رونالدو در رئال مادرید گذشته و باشگاه الان اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

طی هفته‌‌های اخیر چند منبع خبری در ایتالیا به خصوص نشریه کوریره دلواسپورت چاپ رم اقدام به گمانه‌زنی درباره جدایی احتمال رونالدو از یوونتوس کرده‌ و مدعی شده‌اند که یوونتوس به خاطر ضررهای مالی وارده به این باشگاه در پی تعلیق لیگ پس از شیوع کرونا در ایتالیا، می‌‌خواهد از هزینه‌های خود بکاهد که یکی از این راه‌ها فروش رونالدو در ازای ۶۰ میلیون یورو (۴۰ میلیون یورو کمتر از رقمی که دو سال پیش برای خرید او پرداخت) و به این ترتیب از پرداخت حقوق ۳۱ میلیون یورو در سال او معاف شود. رئال مادرید اما ظاهراً‌ آن تیمی نیست که یوونتوس بتواند رونالدو را به آن بفروشد.

طبق ادعای آس اولویت رئال مادرید برای پنجره بعدی نقل و انتقالات خرید کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن است که البته خرید او هم برای کهکشانی‌ها بسیار پرهزینه و سخت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.