باشگاه رئال مادرید قصد ندارد دوباره با ستاره پرتغالی قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ایتالیا صحبت از بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید می‌شود اما احتمال رخ دادن این اتفاق کاملا بعید است. مقامات باشگاه اسپانیایی در این رابطه نظر روشنی دارند. سیاست باشگاه چیز دیگری است و قرار نیست بازگشتی اتفاق بیفتد. تیم مادریدی می‌خواهد خاطره خوبی را از رونالدو داشته باشد و فلورنتینو پرس، رییس باشگاه معتقد است که او بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما دورانش در این تیم به پایان رسیده است. اکنون اهداف باشگاه چیز دیگری است.

رسانه‌های متعدد ایتالیایی و بیش از همه کوریه دلو اسپورت از بازگشت احتمالی مهاجم پرتغالی به مادرید خبر دادند. این در حالی است که بازیکن ۳۵ ساله دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. او سالانه از این باشگاه ۳۱ میلیون یورو دریافت می‌کند. ایتالیایی‌ها معتقدند یوونتوس برای جبران ضررهای اقتصادی‌اش به خاطر بحران کرونا رونالدو را با ۶۰ میلیون یورو خواهد فروخت (۴۰ میلیون یورو کم‌تر از قیمتی که این بازیکن را از رئال مادرید خرید). اگر این اتفاق رخ دهد مقصد بعدی ستاره پرتغالی، مادرید نخواهد بود.

اولویت نخست مادرید برای تقویت خط حمله هم‌چنان کیلیان ام‌باپه است. البته باشگاه اسپانیایی می‌داند که راضی کردن پاریسی‌ها برای امضای قرارداد با مهاجم جوان فرانسوی کار دشواری است. در هر صورت مادرید اگر بخواهد به دنبال جذب یک ستاره باشد آن کسی نیست جز ام‌باپه. سفیدپوشان مدتی است که با بازیکنان جوان و آینده دار قرارداد امضا می کنند. وینیسیوس جونیور و رودریگو از جمله این بازیکنان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.