پیشکسوست آبی پوشان گفت: متاسفانه از سوی رسانه ملی بی مهری های زیادی به استقلال شد که آخرین آن سعی در تحریف تاریخ این باشگاه بود.

سعید بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که در گذشته هم به انواع دیگر در رسانه ملی مشاهده شده بود، این اواخر شدت پیدا کرده و برخی از برنامه سازان در شبکه های مختلف بی پروا و بدون نگرانی از عواقب کارشان به استقلال و تاریخ آن توهین می کنند. غافل از اینکه تاریخ این باشگاه تحریف شدنی نیست.

وی بیان داشت: در گذشته هم شاهد بودیم که مثلاً یک مجری معروف به بدترین شکل ممکن به سرمربی وقت استقلال که از محبوب ترین پیشکسوتان این باشگاه است توهین کرد و فیلم آن پخش شد. در برنامه های مختلف صدا و سیما و حتی در گزارش های فوتبال هم بارها شاهد تبعیض و حاشیه سازی برای استقلال بوده ایم. اما متاسفانه این موضوع اخیراً شدت گرفته است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جمعیت پیشکسوتان استقلال در این زمان به نوبه خود وارد میدان شد و در کنار هواداران مراتب اعتراض خود را به صدا و سیما بیان داشت و ما انتظار داریم تا صدا و سیما از میلون ها هوادار و ده ها پیشکسوت این تیم دلجویی کرده و در آینده هم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بیگی در خصوص شرایط حاکم بر فوتبال ایران گفت: متاسفانه ویروس کرونا همه دنیا را تحت الشعاع خودش قرار داده و واقعاً نمی توان برای آینده برنامه ریزی کرد چون دنیا تاکنون با چنین پدیده ای مواجه نبوده است. فوتبال ما هم اسیر این پدیده نا مبارک شده و متاسفانه نمی توان در خصوص آینده آن صحبت کرد.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: ادامه یا قطع این فصل از لیگ برتر باید تابع قوانین بین المللی باشد و ما هم باید مثل همه دنیا صبر کنیم و ببینیم فیفا چه تصمیمی می گیرد و نباید با برنامه های من در آوردی برای این فصل برنامه ریزی کرد.

وی افزود: از گوشه و کنار شنیده می شود شاید فصل را نیمه تمام اعلام کرده و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند. ابتدا به ساکن این حرف یک شایعه و اقدامی نشدنی به نظر می رسد. اما از فدراسیونی که پیش از این هم بدون برگزاری بازی به تیم پرسپولیس جام داده بعید نیست باز هم این کار را تکرار کند و این باعث نگرانی می شود.

بیگی در خاتمه بیان داشت: فوتبال ما خیلی مواقع با قوانین عجیب و من در آوردی پیش رفته و امیدوارم فدراسیون در این مقطع منطقی عمل کرده و بهترین تصمیم را برای فوتبال بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.